XP siger at det er et PRO-kort??!!
Fra : Lundsteen

Dato : 04-05-03 19:40

Hej.

Jeg oplever at XP siger at mit nye Radeon 9700 (NP) ER et 9700 PRO!
Er der andre, som oplever dette, og har det nogen indflydelse??
Har nyeste catalyst drivere.
MVH. Andreas

Fra : Lakken

Dato : 04-05-03 21:27

"Lundsteen" <lundsteen@FJERNDETTE.msn.com> wrote in message
> Hej.
>
> Jeg oplever at XP siger at mit nye Radeon 9700 (NP) ER et 9700 PRO!

Jeg oplever det sammen og kan ikke ændre det...

Mvh
xXx

Fra : Kim Fritze Sillasen ~

Dato : 04-05-03 22:03

> Jeg oplever det sammen og kan ikke ændre det...

Er forskellen ikke kun clockhastighederne? For så er det jo fulkdstændig
ligegyldigt og stadig samme driver der skal bruges.

Geforce 2 MX100 og MX200 bruger jo også samme driver ligesom GF2 MX og MX400
gør.......forskel = 0

Fra : ct

Dato : 05-05-03 09:06

> Er forskellen ikke kun clockhastighederne? For så er det jo fulkdstændig
> ligegyldigt og stadig samme driver der skal bruges.

jo, men driverne clocker måske kortet anderledes (for hurtigt) - men hvis
det ikke giver problemer med stabilitet eller varme er det jo bare fint

claus

Fra : Kim Fritze Sillasen ~

Dato : 05-05-03 09:44

> jo, men driverne clocker måske kortet anderledes (for hurtigt) - men hvis
> det ikke giver problemer med stabilitet eller varme er det jo bare fint

Driverne har intet med clockhastighederne at gøre. Det var da noget sludder.

Clockhastigheder osv. er integreret i hardwaren og kan kun ændres med
specifikke programmer til det. Medmindre det er indbygget i driverpakken,
men er således stadig et seperat program.