Jaguar CD-bootdisk
Fra : Martin Ammentorp

Dato : 04-05-03 18:34

Hej

kan jeg selv lave en Jaguar CD-bootdisk?

Vil lave en disk med diskrep-program på - prøver jeg at kopiere
systemmappen og brænde i Toast giver det jo problemer, da systemet er i
brug.

På Jaguar disken fra Apple kan man finde en sys-mappe hvis man laver en
Find fra Finder. Kan den bruges?

venlig hilsen

Martin

--
MA @ 55.01.46N/11.50.39E - www.ammentorp.org - fjern xyz fra mailadresse

--and don't forget to boogie

Fra : Jonas Voss

Dato : 05-05-03 08:56

Martin Ammentorp wrote:

> kan jeg selv lave en Jaguar CD-bootdisk?

Ja, men det er lidt besværligt, og kræver en del terminal-gymnastik.
Jeg vil anbefale dig at bruge programmet BootCD, det kan findes på:

   <http://macupdate.com/>

Når du skal boote fra CD'en, så vær forberedt på at det kan tage en
rumt tid. Jeg har ikke været ude for at det tog under 5 minutter.

"If there's anything more important than my ego,
I want it caught and shot now."

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 05-05-03 14:11

Tusind tak Jonas

--og jo, jeg har under 9 prøvet at boote fra CD flere gange. Keeedeligt

venlig hilsen

Martin