Bornholm ?
Fra : Jankoman

Dato : 24-03-01 21:05

Er der nogle der kan anbefale et godt rejseselkab så vi kan komme på
ferie ovre på øen? Vi skal selv køre fra Århus......
P.F.T.! hilsen Janko

Fra : Christina Marquardse~

Dato : 27-03-01 18:59

"Jankoman" <nospam@tele.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogle der kan anbefale et godt rejseselkab så vi kan komme på
> ferie ovre på øen? Vi skal selv køre fra Århus......

Yes kommer selv fra klatten. Hvis i selv skal køre fra Århus så undersøg
hvad det koster at tage over ved Grenå til Halmstad og så kan i køre til
Ystad og tage "vores" nye hurtigfærge af en Katemaran. Skal du bruge priser
på dette så har jeg sejlplanen lige foran mig. Jeg tror det bliver billigst
for jer for ellers skal i betale to gange bro og en gang færge og så en
masse benzin.
God tur. Vi er flyttet til Kbh. men har sindsygt hjemve...
Christina