Canapéer/ fingermat
Fra : Bj

Dato : 02-05-03 16:46

Hei

Noen som har tips til gode canapéer og/ eller annen fingermat?? Er det i
tillegg noen dip-sauser som fungerer sammen??

Hilsen
Bj

Fra : Padmé Amidala

Dato : 02-05-03 18:36

Jeg har før fået ros for:

Grillet kartoffelskiver med lidt lax og phillidelphia-smøreost og lidt grønt
på toppen.....

eller
ristet baguette med ricotta ost og rejer og lidt kaviar til pynt...

Håber du kan bruge det til noget..

VH
Padmé Amidala

Fra : Anne Lise Kirk Jense~

Dato : 07-05-03 13:39

"Padmé Amidala" <gsagae@geagnhwo.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har før fået ros for:
>
> Grillet kartoffelskiver med lidt lax og phillidelphia-smøreost og lidt
grønt
> på toppen.....

ca. hvor tykke, og ca. hvor lang tid rister du dem (i ovnen/panden)?? Koger
du dem lidt først eventuelt?

mvh
anne lise

Fra : Padmé Amidala

Dato : 07-05-03 14:32

> ca. hvor tykke, og ca. hvor lang tid rister du dem (i ovnen/panden)??
Koger
> du dem lidt først eventuelt?
>
> mvh
> anne lise

Jeg skærer kartofler ud i ca. 5 mm tykke skiver og sætter dem på en
bageplade i ovnen indtil de er gyldne. Tiden er forskellig fra ovn til ovn,
så du må prøve dig frem til, hvor lang tid din ovn er om, at gøre dem
gyldne.. De bliver ikke kogt først, men det er en god idé at tørre dem af i
noget køkkenrulle inden de kommer i ovnen..

God fornøjelse.

VH
Padmé Amidala