Problemer med rutebeskrivelse på krak.dk
Fra : [2900] Birgitte Behr~

Dato : 02-05-03 16:04

Hey

Jeg har et lidt løjerligt problem - i fredags da jeg i forbindelse med
mit kørselsregnskab til årsregnskabet 2002, tjekkede rutebeskrivelser og
dermed km fra punkt a til b, holdt funktionen lige pludselig op med at
virke. Jeg havde på det tidspunkt lavet omkring 50 forespørgelser og jeg
fik straks den tanke, at Krak måske havde låst mit IP-nr, for uanset
hvilken browser og computer jeg brugte, virkede lige præcis denne
funktion ikke mere.

Alle andre funktioner virkede og virker stadig upåklageligt, men
rutebeskrivelsen bliver ved med at komme op uden angivelse af
kilometerantal.

Jeg prøvede også at logge mig på et andet trådløst netværk i
naboejendommen og oplevede stadig at rutebeskrivelsen ikke virkede. Her
holder teorien med IP-nr. så ikke længere, men hvad kan det så skyldes?

--
med venlig hilsen Birgitte

http://www.behrendt.dk/
ftp://80.197.181.14/ in action from 9 am - 0.30 am CET

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 02-05-03 16:44

[2900] Birgitte Behrendt <birgitte@behrendt.dk> wrote:

> [...]
> naboejendommen og oplevede stadig at rutebeskrivelsen ikke virkede. Her
> holder teorien med IP-nr. så ikke længere, men hvad kan det så skyldes?
A.
Overbelastning
B.
En generel fejl

Jeg har oplevet problemet nogle gange. Generelt oplever jeg to ting på
krak.dk:
-fejl 500 (serverfejl)
-d = 0; den kan ikke udregne afstand eller rute (det, du skriver om)

Deres support svarer rimeligt, iflg. min erfaring
vh Jens

Fra : [2900] Birgitte Behr~

Dato : 02-05-03 19:55

Jens Rasmussen <Jens.Rasmussen@jubiipostadresse.dk> wrote:

> [...]
> -d = 0; den kan ikke udregne afstand eller rute (det, du skriver om)
>
> Deres support svarer rimeligt, iflg. min erfaring

Hej Jens

Tak for hjælpen - det er nok bare mig som var paranoid

Fra : Olav Noksagt

Dato : 05-05-03 10:57

[2900] Birgitte Behrendt skrev:
> [...]
> virke. [...]

> Alle andre funktioner virkede og virker stadig upåklageligt [...]

Du kan se kilometerantal øverst på kortet, hvis du vælger rutekortet
istedet.

Olav