6 måltider om dagen...
Fra : Kasper Munch

Dato : 02-05-03 14:16

Hejsa Ng,

Jeg kører pt. en diet/slankekur hvor jeg spiser 6 gange om dagen som
foreskriften lyder. Man skal så spise 6 mindre måltider om dagen, men mit
spørgsmål er så om man kan "nøjes" med et stykke frugt som mellemmåltid fx.
kl. 10.00 og igen kl.15.00?

Mvh Kasper Munch

Fra : Kenn Gerdes

Dato : 02-05-03 21:02

"Kasper Munch" skrev:

> [...]
> foreskriften lyder. Man skal så spise 6 mindre måltider om dagen, men mit
> spørgsmål er så om man kan "nøjes" med et stykke frugt som mellemmåltid

Umiddelbart vil jeg svare nej. Det er vigtigt at bibeholde/øge muskelmassen
for at opretholde højt stofskifte. Dette gøres ved at indtage proteinholdig
mad til alle måltider.

Med venlig hilsen
Kenn Gerdes
--
Intet er som bekendt mere befordrende
for kreativiteten og produktiviteten end