Henvendelse til firmaer
Fra : Marco

Dato : 02-05-03 09:38

Jeg er indehaver af en hjemmeside, som gerne må financieres vha.
bannerreklamer.

Spørgsmål: Hvordan må jeg henvende mig til de respektive firmaer - og
hvordan, udover at spamme, må jeg ikke ?

Hilsen Marco

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 02-05-03 09:42

"Marco" <meco@ofir.dk> skrev:

> Spørgsmål: Hvordan må jeg henvende mig til de respektive firmaer - og
> hvordan, udover at spamme, må jeg ikke ?

Du kan ringe til dem eller skrive et papirbrev.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Marco

Dato : 02-05-03 10:07

"Morten Bjergstrøm" <nospam01@miljokemi.dk> skrev:

> Du kan ringe til dem eller skrive et papirbrev.

Er du sikker på, jeg må ringe til dem ?

http://www.fi.dk/ret/markedsfoering/reklamer/telefon/ står:
Kun bøger, aviser, ugeblade, tiddskrifter, forsikringer og abonnementer på
redningstjenester og sygetransport (Falck) må sælges over telefonen eller
ved dørsalg.

Hilsen Marco

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 02-05-03 10:17

"Marco" <meco@ofir.dk> wrote in message news:b8tcgd$j2t$1@sunsite.dk...

> [...]
> redningstjenester og sygetransport (Falck) må sælges over telefonen eller

gælder for salg til private

Peter

Fra : Marco

Dato : 02-05-03 11:14

"Peter K. Nielsen" <peter.n@jubiiposten.dk> skrev:

> gælder for salg til private

Jeg siger tak.

Så må jeg i gang med at ringe til forhåbentlig ikke alt for mange vrede
kunder :)

Hilsen Marco

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 02-05-03 21:37

> Så må jeg i gang med at ringe til forhåbentlig ikke alt for mange
> vrede kunder :)

Men forbered dig på at "mange" er trætte af sælgere der ringer om alt
muligt lige fra investeringer i alverdens ting til printertoner,
telefoni og kopimaskiner.

/A

Fra : Marco

Dato : 03-05-03 14:50

"Anders Majland skrev:

> Men forbered dig på at "mange" er trætte af sælgere der ringer om alt
> muligt lige fra investeringer i alverdens ting til printertoner,
> telefoni og kopimaskiner.

Kender det selv. Jeg vil, modsat de aggresive sælgere som før har kontaktet
mig, spørge pænt og høfligt samt acceptere et nej :)

Hilsen Marco.