Reise til Nordkapp ?
Fra : FINN PETTERSEN

Dato : 02-05-03 08:18

Fra : Michael

Dato : 02-05-03 10:02

Hej Finn !

Hvis det gælder tur til Nordkapp, eller Norge i det hele taget, så se dette
link:
http://home9.inet.tele.dk/michulla/page10.html

God tur

Hilsen fra
Michael

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 07-05-03 05:39

Michael wrote:

> Hvis det gælder tur til Nordkapp, eller Norge i det hele taget, så se dette
> link:
> http://home9.inet.tele.dk/michulla/page10.html

Det klarede I jo "fint".

- Dermed 2 gange reklame.

Det er ikke velset at reklamere i nyhedsgrupper som denne.

Se her regler for gruppen, til næste gang I overvejer det:
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.rejse

Mvh. Jørgen

Fra : Jan Bøgh

Dato : 07-05-03 16:36

"Jørgen Rasmussen" <jorgen-rasmussen@aa.sa.dk> wrote in message

> Det er ikke velset at reklamere i nyhedsgrupper som denne.

At den gridske nordmand er rendyrket spammer, er der ikke meget tvivl om,
men Michaels side er vel egentligt ganske relevant - topic taget i
betragtning.

vh
Jan

Fra : Biker-Torben®

Dato : 12-05-03 12:11

"Jan Bøgh" <jan@boegh-dot-net> wrote in message
> [...]
>
> At den gridske nordmand er rendyrket spammer, er der ikke meget tvivl om,
> men Michaels side er vel egentligt ganske relevant - topic taget i

Jeg tror også godt de fleste kan kende forskel på spam og velmente,
relevante links/oplysninger. Jeg synes bestemt også, at Michaels link falder
i den sidste kategori. Og man behøver vel heller ikke hidse sig op over, om
linket så står i signaturen eller ej.
Loosen up, guys!

Torben

Fra : Michael

Dato : 10-05-03 13:13

Hej Jørgen !

Når der her i gruppen er nogen der spørger om rejsemål, som jeg beskriver på
min hjemmeside, så svarer jeg selvfølgelig og samtidig linker til den side
det drejer sig om.

At jeg samtidig, på den måde, gør opmærksom på at min hjemmesiden findes,
det er en sidegevinst for mig og en relevant oplysning for spørgeren.

Eller tager jer fejl ?

- Det er forøvrigt ikke noget jeg får en øre for.

Hilsen fra Michael
michulla.dk
uden de 3w'er foran er det ikke et link, er du så glad !

Fra : max

Dato : 10-05-03 14:05

> [...]
>
> Hilsen fra Michael
> michulla.dk
> uden de 3w'er foran er det ikke et link, er du så glad !

Du tar ikke fejl og du er i din gode ret til at lave al det
reklame du vil, hvis du bare holder det i din signatur..
http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#signatur
Så gider du ikke sætte de 3w'er på igen, det er lettere
lige at klikke, end klip og klistre, eller værre, skrive selv..
-max-

Fra : Andreas Falck

Dato : 12-05-03 23:02

Michael michulla@post9.tele.dk skrev dette:

> Eller tager jer fejl ?

Jeg synes at din "reklame" var helt ok og relevant - sagt af en der
ellers beskyldes for at lidt for kritisk over for reklamer i
grupperne! (undtagen når de står i signaturen)

http://sdanet.dk/ + http://syndflod.dk/
*** Alle med debatforum ***