farve på knapper
Fra : Michael Jørgensen

Dato : 01-05-03 23:10

Kan jeg ændre farve på knapperne på en side lavet i frontpage 2002 - jeg ved
godt at der er mange muligheder der kan kombineres - med der er ingen jeg
vil bruge - så kan man ændre fraven på knapperne
Jeg har lavet en hel sort side - alle 4 frames. De knapper der er lavet kan
jeg ikke skifte til en farve jeg ønsker eller kan jeg.

Michael
oz1lgm@tele2adsl.dk

Fra : Connie Pedersen

Dato : 03-05-03 11:09

Michael Jørgensen <oz1lgm@get2net.dk> skrev:
> [...]
>godt at der er mange muligheder der
>kan kombineres - med der er ingen jeg
>vil bruge - så kan man ændre fraven på knapperne

Hej Michael
Hvis du laver dine knapper således: Indsæt - komponent -
pegefølsom knap - kan du ændre farven på dem der.