Dreamcatcher.
Fra : Peter Fleinert

Dato : 01-05-03 23:01

He, he...
Er jeg den eneste der tror at Morgan Freeman er inspireret af Ole Ernst, med
de ligusterhække af øjenbryn han har i filmen.
Peter.

Fra : Per

Dato : 02-05-03 07:28

"Peter Fleinert" <fleinert@whatthefuck.com> skrev i en meddelelse
> [...]
med
> de ligusterhække af øjenbryn han har i filmen.

Ja.

Fra : zcully

Dato : 02-05-03 16:33

"Peter Fleinert" <fleinert@whatthefuck.com> wrote in message
> [...]
med
> de ligusterhække af øjenbryn han har i filmen.

Ja.
Og er jeg rent faktisk den eneste som faktisk syntes filmen var god??

/Zcully

Fra : Emil Rune

Dato : 02-05-03 18:18

"zcully" <zcully@hotmail.com> wrote in message

> Og er jeg rent faktisk den eneste som faktisk syntes filmen var god??

Jeg er sgu lige ved at tro det ;)

Hilsen Emil

Fra : Rune Zedeler

Dato : 03-05-03 20:03

zcully wrote:

> Og er jeg rent faktisk den eneste som faktisk syntes filmen var god??

Jeg synes faktisk, den var meget fed. Men jeg har selvfølgelig heller
ikke læst bogen.
Jeg er dog enig i, at filmen "vil for meget".

-Rune

Fra : Per

Dato : 05-05-03 11:05

"zcully" <zcully@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Peter Fleinert" <fleinert@whatthefuck.com> wrote in message
> med
>
> Ja.
> Og er jeg rent faktisk den eneste som faktisk syntes filmen var god??

Den første ½ af filmen var kanon, men så gik der lidt for meget Alien Vs ID4
i den.