Leje af sommerhus i Nordsjælland
Fra : rondo

Dato : 01-05-03 21:09

Min kone, vores 9 mdr. gamle datter og jeg vil meget gerne leje et
sommerhus i Nordsjælland i uge 25 eller 26. Jeg har kigget lidt rundt på
nettet, men endnu ikke fundet noget, der er lige os. Er der andre, som
har nogle gode steder på nettet, hvor vi kan kigge? Vi vil max betale
5000,- kr. for én uge, og det optimale ville være et sted med spa-bad,
men dette er ikke et krav. Det skal være i et godt naturområde, hvor vi
kan gå nogle lange ture, men helst også indenfor rimelig køreafstand af
en by. De steder jeg har fundet i vores størrelsesorden, reklamerer med
plads til 5-8 personer, da det ikke skal være for småt og trangt. Al
hjælp med at finde et sådan sted, er meget velkommen :)

Mvh
Ronnie

Fra : Christian

Dato : 01-05-03 22:34

"rondo" <newsreader@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> plads til 5-8 personer, da det ikke skal være for småt og trangt. Al
> hjælp med at finde et sådan sted, er meget velkommen :)

Jeg har fundet nogle billigere huse og udmærket se her:

http://www.ferieboligweb.dk/1501sj/1501da.htm
http://www.ferieboligweb.dk/5216s/5216da.htm
http://www.ferieboligweb.dk/02/7312s/7312da.htm (9.000 pr uge)