Hjælp til Mailfunktion
Fra : DHD

Dato : 01-05-03 19:07

Hej

Jeg sidder og skal lave en "kontakt"-side, hvor man skal kunne maile fra
siden til firmaet's mail, nogen der evt. er på messenger eller irc der har
lyst/tid til at give en hjælpende hånd?

--
Venlig Hilsen
Daniel aka. DHD

Fra : DHD

Dato : 01-05-03 19:13

Det kunne også bare være et simpelt mail-script, som jeg kan kigge lidt på

Fra : Martin Sveegaard

Dato : 01-05-03 19:33

On Thu, 1 May 2003 20:13:00 +0200, "DHD" <mail@danielhorn.dk> wrote:

>Det kunne også bare være et simpelt mail-script, som jeg kan kigge lidt på

Du kan prøve at se på den her:
http://www.webcafe.dk/artikler/php/mail/
MVH Martin S

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 03-05-03 12:12

> Jeg sidder og skal lave en "kontakt"-side, hvor man skal kunne maile fra
> siden til firmaet's mail, nogen der evt. er på messenger eller irc der har
> lyst/tid til at give en hjælpende hånd?

prøver lige at lave et lidt start hjælpe til dig:

<?php
if($_POST['send'] {
$email_text = $_POST['email_text'];
mail("din@mailadresse.dk", "En har skrevet på min HP", $email_text);
}

<form name="send" method="POST" action="<?php $_SERVER['PHP_SELF']; ?>">
<textarea cols="50" rows="15" name="email_text"></textarea>
<input type="submit" name="send" value="Send">
</form>

Ovenstående er ikke testet, men det burde fungere, der mangler selvf. lige
lidt html kode, men ellers skulle den være ok...