tomater, bønner mv. i ovnen
Fra : rasmus carlsen

Dato : 01-05-03 17:15

Hejsa,

Jeg har tænkt mig at smide bønner, tomater, feta og citeon i ovnen og grille
det ... men spørgsmålet er:

Bør jeg koge bønnerne et øjeblik først?

ras

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 01-05-03 17:16

"rasmus carlsen" <rasmus(punktum)carlsen@tdcadsl.dk> writes:

> Jeg har tænkt mig at smide bønner, tomater, feta og citeon i ovnen og grille
> det ... men spørgsmålet er:
>
> Bør jeg koge bønnerne et øjeblik først?

Hvilken slags bønner taler vi om? Grønne bønner eller tørrede bønner?
Grønne bønner er ikke nødvendige at koge, men jeg ville gøre det med
tørrede bønner.

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig overnatning i Nordjylland
http://www.bierstedjuletraeshandel.dk, æresporte og gran

Fra : rasmus carlsen

Dato : 01-05-03 19:24

> Grønne bønner er ikke nødvendige at koge, men jeg ville gøre det med
> tørrede bønner.

- det var helt alindelig, friske, grønne bønner - og de blev ilge lynkogt i
2 minutter. Smagte i øvrigt nogenlunde ...

ras

Fra : Marco

Dato : 02-05-03 11:19

"rasmus carlsen" skrev:

> ... SNIP Bør jeg koge bønnerne et øjeblik først?

Jeg kom på et tidspunkt dåsekidneybønner i microovnen. De begyndte at poppe
og smatte ud over det hele :)

--
Hilsen Marco

www.MecoWeb.dk
www.Kolonihaveportal.dk

Fra : rasmus carlsen

Dato : 03-05-03 12:02

"Marco" <meco@ofir.dk> skrev i en meddelelse news:b8tgo9$5k1$1@sunsite.dk...

> Jeg kom på et tidspunkt dåsekidneybønner i microovnen. De begyndte at
poppe
> og smatte ud over det hele :)

- adder!

ras