Dit bud: Bedste classic trance track ever
Fra : Per Moreau

Dato : 01-05-03 13:37

Jeg sidder og bladrer mine gamle vinyler igennem og falder over denne, som
jeg mener hører til et af de bedste classic trance tracks ever:
Cosmic Baby - A Tribute To Blade Runner (et godt bud ik´ ?)
Hvilken synnes du der burde være på listen ?

Mvh
Per M.

--
It´s a test designed to provoke an emotional respond.
www.sputnikworld.com

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 01-05-03 15:09

"Per Moreau" <gndsplitting@OHNOhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Cosmic Baby - A Tribute To Blade Runner (et godt bud ik´ ?)
> Hvilken synnes du der burde være på listen ?

Min favorit er:

Montini experience "Astrosyn II"

Oliver Bruchhaus.

Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 01-05-03 15:27

"Oliver Bruchhaus" <x-ray@REMOVEvolcane.dk> skrev i en meddelelse :
> [...]

Da jeg lyttede til trance og lignende, var jeg vild med DJ Sakin & Friends -
Protect Your Mind (Braveheart), hvis man altså kan forsvare at kalde det
nummer for trance.

Mvh
Mads

Fra : Lars Jensen

Dato : 01-05-03 20:00

"Mads Holmsgaard Eriksen" <mhe@smartazz.dk> wrote in message

> [...]
Friends -
> Protect Your Mind (Braveheart), hvis man altså kan forsvare at kalde det

Subscribe.... jeg anmeldte det album i sin tid...

Sjov opgave, når man ikke normalt lytter til trance, andet end når man er
blevet godt bezoffen, og skejer ud på det lokale diskumtek...

> Mvh
> Mads

Lars B

Fra : Kim Petersen

Dato : 01-05-03 17:31

> Hvilken synnes du der burde være på listen ?

Armin van Buuren - Communication. Rykker stadig.

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 01-05-03 22:51

> [...]
> Per M.
>
> --
> It´s a test designed to provoke an emotional respond.

Mental Overdrive - The Love EP

Carsten

Fra : Kasper Aae

Dato : 02-05-03 14:04

On Thu, 1 May 2003 14:37:00 +0200, "Per Moreau"
<gndsplitting@OHNOhotmail.com> wrote:

> [...]
>Cosmic Baby - A Tribute To Blade Runner (et godt bud ik´ ?)
>Hvilken synnes du der burde være på listen ?

Hvis vi snakker klassisk trance fra de tidlige 90'ere, og ikke den
nyere progressive trance fra sen-90'erne, så vil jeg sige The Age of
Love - The Age of Love (Jam & Spoon remix)

--
Kasper Aae

Fra : Per Moreau

Dato : 02-05-03 18:40

"Kasper Aae" <nospammm@for.me> skrev i en meddelelse

> [...]
> nyere progressive trance fra sen-90'erne, så vil jeg sige The Age of
> Love - The Age of Love (Jam & Spoon remix)

Du skulle prøve at høre nummeret i Dolby Surround.
Det lydder fandime godt, findes på albummet: B.B.E - The Early Works,
som er recorded i DS.

Mvh
Per M.