Døralarm
Fra : Thomas

Dato : 24-03-01 18:40

Var en dag inde i Stofa butikken i Århus for at hente de 10 m. kabler jeg
har ret til som StofaNet kunde.
Fik kablet, og gik med det i hånden som en lasso. Samtlige døralarmer jeg
passerede gik igang. Først en undertøjsforretning, så Magasin - med 1-200
tilskurere.
Pas på med det...
8o)
Thomas

Fra : Jensen

Dato : 24-03-01 19:31

"Thomas" <thjensen@geocities.com> wrote in message
> [...]
> Fik kablet, og gik med det i hånden som en lasso. Samtlige døralarmer jeg
> passerede gik igang. Først en undertøjsforretning,

Skulle din bedre halvdel smøres når nu du har fået stofa, siden du skulle i
en undertøjsforretning?????...

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 24-03-01 19:41

Thomas skrev:

>Fik kablet, og gik med det i hånden som en lasso. Samtlige døralarmer jeg
>passerede gik igang.

Yup! Det er sådan døralarmer ser ud inden i. Jeg har en ven der for et
par år siden tjente lidt penge ved at sidde og samle dem. Det var blot
en form for spole der var inden i alle alarmerne.

>Pas på med det...

Men øhh... hvad har det med udbydere at gøre? :)
--
venligst
/Lasse

Tjen penge på din hjemmeside: http://tjenpenge.com/

Fra : Bo Simonsen

Dato : 25-03-01 12:11

Lasse Hedegaard wrote:

> Men øhh... hvad har det med udbydere at gøre? :)

Enig - måske den høre mere til i dk.forbruger?

Bo Simonsen

Software is like sex - it's better when it's free!

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 25-03-01 12:20

"Thomas" <thjensen@geocities.com> skrev i en meddelelse
> Fik kablet, og gik med det i hånden som en lasso. Samtlige døralarmer jeg
> passerede gik igang.

Jeg har set det før. Du skal bære rulle det ud og trække det efter dig

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855