bord-control
Fra : Mogens Dyhre Hansen

Dato : 01-05-03 08:25

Hej

Jeg har købt en brugt knaus asur '91 med et bord-control der hedder
"Knaus Bord-Control 813" og der står også Caura på den, er der nogen der
har et link/hjælp til hvordan sådan en virker?.

Mvh. Mogens

Fra : Per

Dato : 02-05-03 15:27

Hej Mogens
Jeg tror det er dette du søger efter, og at det ikke hedder CAURA men CALIRA
.. Se på denne adresse
http://www.calira.de/
Der er desværre ikke så meget info, men hvis du søger på Calira generelt får
du en del info ( på Google).
Det er tilsyneladende et overvågningssystem af spændinger m.m. i vognen.

Hilsen Per.

Fra : Mogens Dyhre Hansen

Dato : 02-05-03 18:10

"Per" <per-a@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
generelt får
> du en del info ( på Google).
> Det er tilsyneladende et overvågningssystem af spændinger m.m. i

Jeps det var lige det Takker for hjælpen. jeg må nok prøv at skrive
en mail til dem om de har en vildledning til min 813 model.

> Hilsen Per.

I lige måde
Mogens