Søges: Billetter til Live i Århus
Fra : Claus Jensen

Dato : 30-04-03 21:06

Billetter til Live i Århus på Train d. 8/6 ønskes dybt og inderligt. Kom med
et tilbud. Jeg kan ikke gå glip af mit favoritband.

vh
Claus clausjen@stofanet.dk

---

Fra : Daniel Andersen

Dato : 30-04-03 22:02

> [...]
med
> et tilbud. Jeg kan ikke gå glip af mit favoritband.

Jeg krydser fingre for du finder nogen billetter . Jeg har selv skaffet
min egen billet til koncerten i Kbh. - Men generelt, jo flere renblodede
fans der er jo bedre - Det er dem der hopper ... Og der skal hoppes!!!.

/Daniel-San

Fra : Claus Jensen

Dato : 01-05-03 10:05

Tak. Desværre var jeg bortrejst, da koncerten blev offentliggjort - og da
jeg kom hjem og opdagede det, var det for sent. Snøft...

"Daniel Andersen" <bluwduch@NOSPAMATALLvip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:b8pdk1$ffl$1@news.cybercity.dk...

---

Fra : Simon Hiort-Lorenzen

Dato : 01-05-03 15:53

"Claus Jensen" <clausjen@stofanet.dk> wrote in message
> Tak. Desværre var jeg bortrejst, da koncerten blev offentliggjort - og da
> jeg kom hjem og opdagede det, var det for sent. Snøft...

Jeg har prøvet noget lignende selv nogle gange. Findes der ikke en eller
anden service på en af billetstederne der kan maile en hvis en bestemt
kunstner spiller i Danmark? Det ville være skidesmart hvis man lige kunne gå
ind og lave en band-liste, og så var man sikker på at få besked.

Simon