Intrum Justisia - Tiscali
Fra : vvv

Dato : 30-04-03 19:38

Så skete det!
Efter min lange kamp med Tiscali var slut (Troede jeg) skete det.
Gik her og troede at 6 månders tvist om at komme ud af Tiscali var
overstået,
Efter en endeløs række af rykkere fra Tiscalis side, og en ligeså endeløs
række af (til dato ubesvarede) breve fra min side, Fik de deres router igen,
anbefalet, med et tilhørende brev der bekendtgjorde at det er det mest
bindegale firma jeg nogensinde har handlet med.
Glad var jeg da jeg efter en måned ikke havde hørt mere fra dem, og gik som
sagt og troede at nu var den sag ude af verden, kunne ligefrem grine lidt af
den.
Så i dag da jeg kom lå der et brev fra Intrum Justisia med en regning på
6229,28 (!)
Hvordan de oprindelige ca1200 kr jeg var uenig med Tiscali om er blevet til
5125,- + renter og omkostninger må stå hen i det uvisse. Det samme må "dato
for renteberegning" det er den 21/8-2002 på det tidspunkt var jeg stadig en
nogenlunde tilfreds kunde der betalte alle mine regninger til tiscali til
tiden, Det var først senere problemerne opstod i forbindelse med en
flytning.

Nu skal jeg så til det igen, få fat i Intrum J (som forhåbentlig er nemmere
at have kontakt med end Tiscali) og derefter se hvad Tiscali så siger. Og
det bliver ved og ved og ved. Det er sku ved at være lidt trættene.

Er der da ikke snart nogen der kan stoppe det vanvittige firma (hvor er Bin
Laden når man har brug for ham)?

vvv

Fra : Peter Larsen

Dato : 30-04-03 18:49

vvv wrote:

> Så i dag da jeg kom lå der et brev fra Intrum Justisia med en regning
> på 6229,28 (!)

1) skriv til dem, anbefalet.. (de er midst lige så tungnemme som
tiscali).

2) udbed nøjagtig specifikation for tallet (det skal udleveres).

3) skriv at du ikke ved vedkender dig gælden da du har betalt/afleveret
udstyr, og vedlig kvitteringer af alskens format + hele korspendancen.

hvis du er uheldig, så høre du fra dem 4 måneder senere..

been there done that, firma'et var Mostrup (tyveknægte), som troede de
kunne sende mig en regning på en rabat jeg tidligere havde modtaget, da
jeg ikke ønskede at blive ved med at være i deres p*s telefonbog.

--
regards, Peter Larsen