Har meget brug for hjælp ang. lydefekter..
Fra : B&P

Dato : 30-04-03 16:04

Hej gruppe..
Jeg står og skal bruge noget lyd til et cirkus som vores børn skal lave
i børnehaven.
Har brug for lyden af en lastbil som gasser op og noget musik fra kina
,begge dele skal spille i ca. 5 min.

Nogen der ved hvor jeg finder sådan noget og downloade det ??

Mvh. Bente

Fra : Mircea Gabriel Eftem~

Dato : 30-04-03 18:01

Prøv at gå herind www.neo-modus.com med mindre du ikke har det, så download
et program som hedder Direct Connect.
Hvis du kører dette, så gå ind på en hvilken som helst Server og led efter
"Sound Effects" + Wav (for wave filer) så finder du sikkert noget som kan
bruges. Ellers tag på bibliotekket og find en lydeffekt CD, der er mange af
dem, de fleste udgives af DR samt et Hollandsk firma som jeg ikke kan huske
navnet på.

mvh.
/mircea

Fra : B&P

Dato : 30-04-03 18:55

Hej..

Takker for jeres svar og har nu fundet det jeg skal bruge..

Bente