Så kom den nye HUG
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 30-04-03 12:49

Hejsa
Ja jeg må indrømme at jeg er skuffet - men Åge bliver sikkertglad

Det er klart den svageste plade han har lavet. Det ærger mig også at
han har droppet modersmålet

På mig virker det weird at bruge 3 år og så mange musikere og op til
50 versiner af nogle snage og så bliver resultatet så tyndt!? Man kan
sikkert ikke sætte det op på den måde, men det lyder som noget Søren
Sko kunne lave på ½ år.
Øv også

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Morten H. Nielsen

Dato : 30-04-03 14:43

"Morten Bowman Hansen" <mortenNOSPAM@bowman.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 50 versiner af nogle snage og så bliver resultatet så tyndt!? Man kan
> sikkert ikke sætte det op på den måde, men det lyder som noget Søren

Er det virkeligt så slemt? Syntes ikke så godt om singlen så jeg frygter det
værste...

Morten H. Nielsen
-In an interstellaaaar buuurssst im baaaack to saaaave the uuuniveeerse!

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 30-04-03 14:51

On Wed, 30 Apr 2003 15:42:54 +0200, "Morten H. Nielsen"
<holberg19DELETETHIS@netscape.net> wrote:

>"Morten Bowman Hansen" <mortenNOSPAM@bowman.dk> skrev i en meddelelse

>Er det virkeligt så slemt? Syntes ikke så godt om singlen så jeg frygter det
>værste...

Det kan du også roligt gøre. Jeg synes den er meget skuffende
De kunne indgå på den næste 'No stress'-cd

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Mogens L

Dato : 02-05-03 20:26

> Det kan du også roligt gøre. Jeg synes den er meget skuffende
> De kunne indgå på den næste 'No stress'-cd
>
> Morten
> morten@bowman.dk

Jeg vil nu tilslutte mig Kim Skotte i dagens politiken og give den 5/6
stjerner og kalde den HUG DELIGHT!

Hans talent for detaljerne, timingen og den gode melodi fornægter sig
aldrig. Heller ikke her. Hans stemme er også god som sædvanlig, men syng da
på dansk Lars! Du er mesteren i at skrive danske tekster.

/Mogens

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-05-03 21:01

Morten Bowman Hansen <mortenNOSPAM@bowman.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:gddvavoh1276n6v543t3aj1rmos2scd5f1@4ax.com...

> men Åge bliver sikkertglad
>
> Det er klart den svageste plade han har lavet. Det ærger mig også at
> han har droppet modersmålet

> 50 versiner af nogle snage

Halløjsa Knorten

Jeg må bedrøde dig, men jeg kender ikke rigtigt Lars Hug`s snage og heller
ikke hans 5o versiner af nogle snage. Det er ikke liiiiige min stil.

Hilsen Åge