Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Foto-cd
Fra : Glenn [Odense]

Dato : 30-04-03 10:38

Jeg har kikket på vcdeasy, og den ser ok ud, men jeg kunne godt tænke mig at
høre om der fandtes der et program,hvor man vælge mellem manual fremføring
eller slideshow af billederne, på den færdige cd?
Eller endnu bedre, at kunne pause slideshowet. der er jo nogle gange at man
vil se på et billede længere tid.

Mvh. Glenn

Fra : Bjarne Stenfeldt

Dato : 30-04-03 22:29

Hej Glenn

Jeg har ved en tilfældighed opdaget at hvis du sætter PAUSE til "uendelig" -
så kan du selv bestemme hvor længe du vil se billedet.

mvh Bjarne

Fra : Glenn [Odense]

Dato : 01-05-03 00:26

"Bjarne Stenfeldt" <bjst@galnet.dk> wrote in message
> [...]
"uendelig" -
> så kan du selv bestemme hvor længe du vil se billedet.

Ja, den havde jeg også regnet ud, men jeg er ude efter et program hvor man
kan vælge mellem slideshow og manual fremføring på den færdige cd.

Glenn

Fra : ha

Dato : 01-05-03 10:50

> Ja, den havde jeg også regnet ud, men jeg er ude efter et program
> hvor man kan vælge mellem slideshow og manual fremføring på den
> færdige cd.

Hvor skal du se billederne. TV eller PC?

mvh
ha

Fra : Glenn [Odense]

Dato : 01-05-03 21:02

> Hvor skal du se billederne. TV eller PC?

På tv, via min dvd-afspiller.

Glenn

Fra : ha

Dato : 02-05-03 14:24

> På tv, via min dvd-afspiller.

Du kan evt. prøve ProShow Gold. Du kan downloade en
gratis trial på http://www.photodex.com/

mvh
ha