Default settings
Fra : Morten Lind

Dato : 30-04-03 08:28

Hej.....

Hvor pokker var det nu, henvisningen MacSOUP default settings skulle
ligge?

M.

Fra : Michael Holm

Dato : 30-04-03 09:09

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> Hej.....
>
> Hvor pokker var det nu, henvisningen MacSOUP default settings skulle
> ligge?
>
> M.

i Home--->Library-->Preferences
--
Michael T. Holm
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : morten

Dato : 30-04-03 09:31

Michael Holm <michael.holmRemove@Removeanthro.ku.dk> wrote:

> i Home--->Library-->Preferences

Vidste, du kunne huske det, tak Har lige
formateret(formatteret(?))
M.

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 30-04-03 13:36

morten <mortenlind@mac.com> wrote:

> Vidste, du kunne huske det, tak Har lige
> formateret(formatteret(?))

Så skal du jo snart formatere igen, hvis du skal overholde rytmen ?!

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Morten Lind

Dato : 30-04-03 13:43

> Så skal du jo snart formatere igen, hvis du skal overholde rytmen ?!

Nå ja.... Så må jeg hellere skrive det ned (eller op)
M.
(Jeg prøvede kalibreringsfidusen igår aftes - men jeg kan ikke rigtigt
gennemskue softwaren - prøver senere)

Til gengæld vil jeg gerne beholde dit røde kabel.....hvad står sådan ét
i?
M.

Fra : [2900] Birgitte Behr~

Dato : 30-04-03 13:53

morten <mortenlind@mac.com> wrote:

> Vidste, du kunne huske det, tak Har lige
> formateret(formatteret(?))
> M.

Hvis du skynder dig, kan du nå endnu en formattering inden weekenden

--
med venlig hilsen Birgitte

http://www.behrendt.dk/
ftp://80.197.181.14/ in action from 9 am - 0.30 am CET

Fra : morten

Dato : 30-04-03 14:16

[2900] Birgitte Behrendt <birgitte@behrendt.dk> wrote:

> Hvis du skynder dig, kan du nå endnu en formattering inden weekenden

Så, så søde....nu nærmer vi os mobning...........))))))
M.

Fra : [2900] Birgitte Behr~

Dato : 30-04-03 14:34

morten <mortenlind@mac.com> wrote:

> Så, så søde....nu nærmer vi os mobning...........))))))
> M.

Jeg kunne ikke drømme om at mobbe dig, Morten. Det er allerhøjst kærligt
drilleri - jeg synes nemlig, at det er så hyggeligt, at du er på
nedtrapning mht. formattering og kun gør det én gang om året nu

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 30-04-03 13:54

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> Hej.....
>
> Hvor pokker var det nu, henvisningen MacSOUP default settings skulle
> ligge?

Tror du ikke det er sikre at formatere din G4, når du nu er i tvivl om
hvor den settings fil skal ligge ?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : David Blangstrup

Dato : 30-04-03 14:41

In <1fu8j6c.1772uln1rmo5muN%birgitte@behrendt.dk> [2900] Birgitte
Behrendt wrote:

> Jeg kunne ikke drømme om at mobbe dig, Morten. Det er allerhøjst
> kærligt drilleri - jeg synes nemlig, at det er så hyggeligt, at du er
> på nedtrapning mht. formattering og kun gør det én gang om året nu

*LOL*

--
David Blangstrup
http://david.blangstrup.dk