links og artikel side
Fra : Ole

Dato : 29-04-03 22:51

Jeg leder efter et program i php som kan:

Kategorier og underkategorier. Flere underkategorier

Det samme med links

Man skal kunne indsætte artikler fra hver kategori, og links på samme måde

Har i et godt bud?

Ole

Fra : Sparre

Dato : 29-04-03 23:22

> Kategorier og underkategorier. Flere underkategorier
>
> Det samme med links
>
> Man skal kunne indsætte artikler fra hver kategori, og links på samme måde
>
> Har i et godt bud?

Ja, lav det selv man behøver ikke at vide ret meget vil jeg tro

Kategorierne kunne styres simpelt vha. en MySQL database

Ja der er faktisk bare en tabel, simpelt kunne den så sådan ud

id kategori dato forfatter artikel

ved godt det er meget simpelt, ja faktisk er det vel egentlig simpelt hvis
man vil bruge lidt tid på det, har selv et link system der er bygget op med
kategorier, den tæller faktisk også hvor mange kliks der er på hvert link

Som jeg da kan blive ved, kan du beskrive lidt nærmere hvad du søger ?

--
Sparre
http://SparreZ.dk

Fra : Kim Schulz

Dato : 29-04-03 23:24

On Tue, 29 Apr 2003 23:51:13 +0200
"Ole" <m@creationdays.dk> wrote:
> [...]
>
> Det samme med links
>
> Man skal kunne indsætte artikler fra hver kategori, og links på samme

vil du have noget smart (og noget som er i heftig udvikling for tiden)
så kig på www.fundanemt.com (ja det staves sådan). Det er et
danskudviklet Contents Management system, og et rigtigt godt et af
slagsen (skal jeg jo sige som medudvikler
Der kan du lave menuer, undermenuer osv. sider med diverse slags indhold
og meget mere.

--
Navn : Kim Schulz | QOTD: "Oh, no, no... I'm not beautiful.
Email : kim @ schulz.dk | Just very, very pretty."

Fra : Sparre

Dato : 29-04-03 23:33

Ok lige en sidebemærkning :)

Citat
Denne side overholder w3c standarden for html 4.01

heh

http://www.fundanemt.com/index.php?ID=2&lang=da (Hvad er fundanemt)

den er ikke

Line 326, column 167: non SGML character number 150 (explain...)

f.eks.

bare lige en oplysning hehe

--
Sparre

Fra : Kim Schulz

Dato : 29-04-03 23:48

On Wed, 30 Apr 2003 00:32:58 +0200
"Sparre" <christian@NOSPAMsparre.it> wrote:
> [...]

> den er ikke
>
> Line 326, column 167: non SGML character number 150 (explain...)

hmm den brokker sig over en bindestreg?!? det har jeg aldrig set den
gøre før. Nå men den må jeg lige se om vi kan få rettet på en eller
anden måde.

--
Navn : Kim Schulz | Cloning is the sincerest form of flattery.
Email : kim @ schulz.dk |