campingpas
Fra : Morten Mandrupsen

Dato : 29-04-03 22:45

Jeg har lige et par spørgsmål omkring campingpas, som jeg håber der er nogle
der kan besvare.
Jeg skal til sommer sammen med min kæreste på telttur til Portugal. I denne
forbindelse har jeg fundet ud af at det er nødvendigt med et internationalt
campingpas for at benytte de forskellige campingpladser.
Mine spørgsmål går nu på hvor/hvordan man får fat i sådan et, og hvor meget
det koster?
Skal man have et hver, eller kan man dele et?
Jeg har hørt om et internationalt campingpas der kan bestilles i Sverige og
kan erhverves af alle for kun 80,-
Er der nogle der har erfaringer med dette? Det kan bestilles på
http://www.camping.se/

Med venlig hilsen
Morten Mandrupsen

Fra : Peer Krogh Petersen

Dato : 30-04-03 19:08

Hej Morten

Du kan melde dig ind Dansk Camping Union (www.dcu.dk) , så er passet
"gratis"

mvh

Peer

Fra : Mark Beaumont

Dato : 30-04-03 21:34

Morten Mandrupsen wrote:
> [...]
> internationalt campingpas for at benytte de forskellige
> campingpladser. Mine spørgsmål går nu på hvor/hvordan man får fat i

Du kan købe et Internationalt Campingpas hos f.eks. Dansk Cyklist
Forbund, Dansk Vandrelaug, Dansk Caravan Klub, DCU, FDM og på
langt de fleste lokale turistkontorer. Man skal være medlem af den
udstedende organisation, derfor kan prisen variere.
Hos FDM koster et internationalt campingpas 70 kr. og hos DCU
er det gratis.
Husk pas. Pasnummeret skal skrives i campingpasset.

> Skal man have et hver, eller kan man dele et?

Passet gælder for dig og din familie (husstand).

> Jeg har hørt om et internationalt campingpas der kan bestilles i
> Sverige og kan erhverves af alle for kun 80,-
> Er der nogle der har erfaringer med dette?

Du kan evt. prøve at spørge i gruppen dk.fritid.camping.

Vh Mark

Fra : id

Dato : 01-05-03 16:29

Jeg kan ikke finde dk.fritid.camping? er der en der vil hjælpe?

Fra : John K

Dato : 01-05-03 20:12

"id" <ioghjc@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan ikke finde dk.fritid.camping? er der en der vil hjælpe?

I Outlook Express trykker du "ctrl" + "w" - herefter skriver du
"dk.fritid.camping" - og vupti, så er det bare at trykke på navnet og vælge
"gå til".

Mvh

John K