Just in time - hjælp.
Fra : SpookiePower

Dato : 29-04-03 17:18

Jeg skal til eksamen i min hovedopgave (datamatiker) om 6 dage og har i den forbindelse
fået udleveret en opgave hvori jeg bla skal redegøre for fordele/ulemper
ved hhv en interpreter og en just-in-time compiler. Jeg kender intet
til JIT, men min søgning fortæller mig at det ser ud til at have med Java
at gøre. Jeg har søgt efter bøger på biblioteket, men da jeg gerne skulle
have denne opgave færdig på 4-5 dage, kan jeg ikke vente på at de
får bøgerne hjem. Er der nogle som har noget godt materiale enten i form
at bøger de kan anbefales, hjemmesider eller lign. På dansk eller engelsk.
Jeg har lidt mere styr på Interpreters men skulle der være noget hjælp at
hente på dette område, vil jeg være meget taknemlig

Kim "SpookiePower" Jørgensen.

Fra : Michael Banzon

Dato : 29-04-03 17:31

"SpookiePower" <boxjunk2600@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har lidt mere styr på Interpreters men skulle der være noget hjælp at
> hente på dette område, vil jeg være meget taknemlig

Jeg kan ikke huske om det var hos IBM eller Sun jeg fandt det, men
har for noget tid siden haft en PDF med en redegørelse for fordelene
ved JIT fremt for noget andet... Søg evt. hos de firmaer, så skulle
der være gode chancer for at du finder noget brugbart.

Søg evt. på JIT+benchmark da de fleste analyser af JIT også (burde)
indeholde en redegørelse for hvad det er, samt hvilke fordele/ulemper
der burde være...

Håber at det kan bruges, ellers skriv igen...

/ Michael

Fra : SpookiePower

Dato : 29-04-03 18:01

"Michael Banzon" <anyone@anywhere.anyhow> wrote in message news:b8m9bg$bjj$1@sunsite.dk...

> [...]
> der burde være...
>
> Håber at det kan bruges, ellers skriv igen...

mange tak, jeg kigger det igennem snarest.