et dumt spørgsmål
Fra : moster

Dato : 29-04-03 15:55

Hejsa

Med brændende røde ører, vil jeg gerne vide, om der følger en email-konto
med min hjemmearbejdsplads-adsl-forbindelse (pro@ccess) - jeg kan sgu ikke
hitte ud af det.

/moster

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 29-04-03 18:29

moster wrote:
> Hejsa
>
> Med brændende røde ører, vil jeg gerne vide, om der følger en email-konto
> [...]

Hvorfor ikke spørge dem der vil give dig det.? Det er ret sikkert det
der giver bedst resultat.

Næste gang du sender indlæg:
Skriv en tekst i overskriften der beskriver det emne du vil have hjælp
til. Tak.

Mvh. Jørgen

Fra : Jesper Skriver

Dato : 29-04-03 18:28

Det goer der mig bekendt ikke med pro@ccess produkterne

--
Jesper Skriver, CCIE #5456, FreeBSD committer
Alfa Romeo 156, 2.0TS

Fra : Niels Callesøe

Dato : 29-04-03 22:00

moster wrote:

> Med brændende røde ører, vil jeg gerne vide, om der følger en
> email-konto med min hjemmearbejdsplads-adsl-forbindelse
> (pro@ccess) - jeg kan sgu ikke hitte ud af det.

Nej, det gør der ikke, med mindre dit firma har en særskilt aftale om
det.

--
Niels Callesøe - nørd light
Nu med politisk ladet signatur.