set mest på tv
Fra : Lars Haugaard

Dato : 29-04-03 14:54

Så lige at de sendte Air Force One i fjernsynet forleden og kom til at tænke
på at det nok er 5. gang de viser den, det føles i hvert fald sådan.
Kender i andre film som har hærret tv'et mange gange?

Fra : Homer

Dato : 29-04-03 15:02

Lars Haugaard wrote:
> Så lige at de sendte Air Force One i fjernsynet forleden og kom til
> at tænke på at det nok er 5. gang de viser den, det føles i hvert
> fald sådan. Kender i andre film som har hærret tv'et mange gange?

JA JEG GØR! Og jeg kender også et emne, som har været oppe at vende i
denne gruppe helt ekstremt mange gange!

Homer.
- "Mr Gumble, this is a Girls' Scouts meeting!"
- "Is it?! Or is it that you girls can't admit you have a problem?!"

Fra : ChriZ

Dato : 29-04-03 15:34

Hehe, ja Viasat classics tæller bl.a.:
Armageddon
Air Force One
Stepmom
Godzilla

... disse har efterhånden været vist til døde... og listen stopper LANGT fra
her!!

--
Venlig hilsen
Christian

- Hvem er Åge...?
www.hvemeraage.tk

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 29-04-03 15:35

"Lars Haugaard" <larshaugaard@thelounge.dk> wrote in message
> [...]
> på at det nok er 5. gang de viser den, det føles i hvert fald sådan.
> Kender i andre film som har hærret tv'et mange gange?

TV3 er ret gode til den slags (og hver gang får de det til at fremstå som en
fantastisk TV-begivenhed). En af dem som står klarest i min erindring er
Ghostbusters, men der er mange.

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : keldorff

Dato : 29-04-03 17:13

hej med Jer

Udover selvfølgelig Linie 3´s jubilærumsshow, var der en overgang "tre mand
og en baby" på min. een kanal hver aften. Så god er den trods alt heller
ikke.

Fra : AJC

Dato : 29-04-03 19:36

> [...]

> tænke på at det nok er 5. gang de viser den, det føles i hvert fald
> sådan. Kender i andre film som har hærret tv'et mange gange?

"Hånden på vuggen" må efterhånden have rekorden!

Fra : Cecilie

Dato : 29-04-03 20:46

"AJC" <@> skrev i en meddelelse

> "Hånden på vuggen" må efterhånden have rekorden!

Jeg vil mene det er "Fire Bryllupper Og En Begravelse" der er
rekordindehaveren!

Fra : Taba

Dato : 29-04-03 21:18

> Jeg vil mene det er "Fire Bryllupper Og En Begravelse" der er
> rekordindehaveren!

Godt bud! Men en film som "du skyder jeg smiler" med mel gibson og goldie
hawn er også et godt bud IMO

/Taba

Fra : Martin Moeller

Dato : 29-04-03 21:19

Taba skrev:

> Godt bud! Men en film som "du skyder jeg smiler" med mel gibson og goldie
> hawn er også et godt bud IMO

Årh hvad?!

Jeg ville nu sætte mine penge på Turner og Hund ...

--
Martin Møller

Fra : Younes Leroul

Dato : 30-04-03 05:50

"Martin Moeller" <martin.moller@get2net.dot.dk> wrote in message
> Taba skrev:
>
> Jeg ville nu sætte mine penge på Turner og Hund ...

det kan godt være frekvensen af disse film er høj, men alle fortrænger
åbenbart "Ivanhoe" der er sendt mindst een gang om året de seneste 25 år

Younes Leroul

Fra : GIZMO

Dato : 29-04-03 21:49

> Så lige at de sendte Air Force One i fjernsynet forleden og kom til at tænke
> på at det nok er 5. gang de viser den, det føles i hvert fald sådan.
> Kender i andre film som har hærret tv'et mange gange?

F/X - FARLIGE TRIX

--
Gizmo
Copenhagen, Denmark

Fra : Søren R

Dato : 30-04-03 09:16

On Tue, 29 Apr 2003 15:54:09 +0200, "Lars Haugaard"

Con Air

----
Søren R

¤ Hader DU en reklame? http://www.hadereklamer.dk ¤

Fra : Hans Chr. Vang

Dato : 30-04-03 09:46

Batman og Batman Returns..

Olsen Banden filmene...

HC

Fra : Rasmus Wulff Jensen

Dato : 30-04-03 10:36

TV3's utallige visninger af James bond filmene.....

/Rasmus

Fra : Cecilie

Dato : 01-05-03 15:18

"Rasmus Wulff Jensen" <wulff-jensen@REMOVEmobilixnet.dk> skrev i en
meddelelse news:b8o5n0$4sd$1@jarjarbinks.mobilixnet.dk...
> TV3's utallige visninger af James bond filmene.....

"og som noget nyt og spændende viser vi, for 117. gang, *trommer*... JAMES
BOND-KAVALKADE!!" Jubii...

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 30-04-03 19:16

> [...]
> på at det nok er 5. gang de viser den, det føles i hvert fald sådan.
> Kender i andre film som har hærret tv'et mange gange?

Hvad med Halløj I klosteret 1 og 2 ? Dem må Tv3 da også snart have vist til
ukendelighed.... I en periode viste de dem næsten 1 gang om måneden... og nu
jeg tænker over må de da vist også snart vise dem igen! Der er jo gået
mindst 2måneder snart!

(skod film imo)

Mvh. Martin

Fra : Zilla

Dato : 30-04-03 20:52

<snip>
>Kender i andre film som har hærret tv'et mange gange?

Helt klart No Way Out

Fra : Morbid Angel

Dato : 01-05-03 07:11

> [...]

>på at det nok er 5. gang de viser den, det føles i hvert fald sådan.
>Kender i andre film som har hærret tv'et mange gange?

Kellys helte på TMC må vel have rekorden.

mvh

MA