Installation af FP ??
Fra : Kleves

Dato : 29-04-03 11:58

Hejsa

Jeg har et installations-problem med Frontpage på nogle af vores maskiner.

Først installerede jeg det på en maskine og det kørte godt - men da vi også
skal bruge det på andre maskinern kom der problemer.

Jeg fik godt nok FP installeret men når programmet skal starte skriver det
at det ikke er installeret og det skal installeres på ny???? Dette har jeg
gjort 3 gange med samme fejl til følge og på 2 forskellige maskiner.

Er der nogle som kan hjælpe??

Mvh ADM GrenaaProduktionsskole

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 02-05-03 22:11

Hej Kleves

Du kan prøve at installere Frontpage igen, og når at det er gjort, skal du
prøve at gå ind i Kontrolpanellet, der er der en knap som hedder: "Tilføj
eller fjern programmer" der kan du se hvilken programmer som du har på din
computer,
Frontpage skulle gerne ligge derinde, hvis ikke, er der en knap hvor at du
kan tilføje et program fra cd-rom eller diskette, men hvis dette heller ikke
dur,
kan du prøve at kontakte din lokale edb butik eller Microsoft her i Danmark

Med venlig hilsen
Martin Jørgensen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne