Kaloriemåling med pulsur
Fra : LEO JENSEN

Dato : 24-03-01 15:44

Hej NG

Dette er mit første kig i denne gruppe, så måske har I haft emnet oppe før.
Jeg har lige købt et pulsur: Sigma PC14, og det kan vise kalorieforbruget.
Umiddelbart viser det efter min vurdering bare et alt for stort tal. På 1 t
20 min har jeg ifølge uret brugt godt 800 Kcal, og jeg har ikke lavet andet
end at drikke kaffe og læse...
600 Kcal i timen, det bliver til 14400 Kcal i døgnet. Jeg må til at spise
noget mere Måske viser uret kilojoule i stedet, men der står altså Kcal
i dispalyet og manualen.
Jeg har indstillet vægt og køn rigtigt, så vidt jeg kan se.
Nogen der har samme erfaring eller bedre endnu: en løsning

MVH Leo

Fra : Lars Klingenberg

Dato : 24-03-01 16:37

Kig evt. her: