Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digital Kamera??
Fra : rene.larsen

Dato : 28-04-03 23:10

Hejsa

Jeg står og gerne vil have mig et digital kamera.... men vil ikke købe en
gang lort... så derfor tænkte jeg på om i havde nogle idder til rimelige
penge ud af et budget....

Hvade forestillet mig en prisklasse på omkring 1000-1500....

Af krav har jeg ikke det vilde, skal bare kunne tage noge rimelige billeder,
når man sådan er på tur ferie eller andet...

Kom med nogle forslag...

Mvh

Rene

P.S. Skulle prisen overstige det ovennævnte så gør det heller ikke noget, da
jeg formentlig bestiller vis e-handel fra et andet eu land....

Fra : Alex W

Dato : 29-04-03 08:46

> Hvade forestillet mig en prisklasse på omkring 1000-1500....
> Af krav har jeg ikke det vilde, skal bare kunne tage noge rimelige
billeder,
> når man sådan er på tur ferie eller andet...

Du skal nok smide en tusse mere, hvis du ikke vil købe noget bras

Gode digi'er koster fra små 4-5000 og opefter ;-o

/Alex

Fra : Marek M

Dato : 29-04-03 09:53

Jeg kan anbefale, at Du kigger på
http://akam.no/anbefalinger/digitalkamera/0_3000.html
Du kan sikkert finde inspiration og svar på alle spørgsmål.

Hilsen
Marek

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 29-04-03 14:12

"rene.larsen" skrev i en meddelelse
> Hvade forestillet mig en prisklasse på omkring 1000-1500....

Hvis det skal være både nogenlunde godt og i den prisklasse,
så skal du nok søge efter et brugt.

Kig f.x. i news:dk.marked.privat.foto eller lign steder.

Hint: jeg har et Canon A40 til salg i den gruppe

--
M.v.h. Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: http://www.jve.dk

Fra : poul madsen

Dato : 30-04-03 20:43

Jeg har lige bestilt et Canon A10 hos Tdconline, ink.kortlæser og 64 mb Cf
kort. 1399 kr. ink. levering.
Ved godt at det er en ældre model og kun 1,3 mp. men syntes alligevel at det
er et godt tilbud til en begynder i digitalfoto.
Poul Madsen