Saphire guide
Fra : M Larsen

Dato : 28-04-03 21:27

er der ikke en der har en god guide, til hvor den man sætter tvout op, på et
9500 pro, jeg er meget skuffet over kvaliteten, på film mit, 4600 kort har
noget bedre kvalitet, på tvouten kan det være rigtig

Michael

Fra : Kasper Daniel Hansen

Dato : 28-04-03 21:35

Efter sigende skulle du få den bedste tvout med et geforce kort
med en connexant tv-out chip og ved brug af tvtool. Men de fleste
geforce kort bruger desværre andre mærker og generelt er radeon
kortene bedre. Men hvis du er heldig og har en connexant chip, så
kan det godt være du har ret.

/Kasper (som i øverigt ikke er ekspert på området)

Fra : Fox

Dato : 28-04-03 22:30

"Kasper Daniel Hansen" <kdh@remove.omk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan det godt være du har ret.
>
> /Kasper (som i øverigt ikke er ekspert på området)

Har også hørt at Tvtool skulle udnytte geforce-tvudgangen bedre

Fox