træning af mave
Fra : Casper H - OldTraffo~

Dato : 28-04-03 21:02

Jeg har en rygskade, der gør at når jeg laver alm. mavemuskelsøvelser(ved ik
hvad de kaldes), så får jeg ondt i min ryg.

Findes der andre metoder på at træne maven?

Fra : Kenn Gerdes

Dato : 28-04-03 21:18

"Casper H - OldTrafford.dk" skrev:

> Jeg har en rygskade, der gør at når jeg laver alm. mavemuskelsøvelser(ved
ik
> hvad de kaldes), så får jeg ondt i min ryg.

Hvilke øvelser er det?

> Findes der andre metoder på at træne maven?

Der er mange forskellige, men hvilke er alm.?

Med venlig hilsen
Kenn Gerdes
--
Intet er som bekendt mere befordrende
for kreativiteten og produktiviteten end

Fra : Casper H - OldTraffo~

Dato : 28-04-03 21:40

"Kenn Gerdes" <kenn@kenngerdes.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> --
> Intet er som bekendt mere befordrende
> for kreativiteten og produktiviteten end

Jeg taler om den hvor man ligger på ryggen og så flytter overkroppen op og
ned.
jeg kommer til at bøje ryggen, når jeg laver dem, pg.a. min rygskade, og det
gør smtidig ondt i ryggen efter bare 4-5 gange....
Og det skulle jo helst gøre ondt i maven, hvis det endelig er....

Fra : Kenn Gerdes

Dato : 28-04-03 22:04

> [...]

> gør smtidig ondt i ryggen efter bare 4-5 gange....
> Og det skulle jo helst gøre ondt i maven, hvis det endelig er....

Træner du hjemme eller i fitnesscenter?

Med venlig hilsen
Kenn Gerdes

Fra : Casper H - OldTraffo~

Dato : 28-04-03 22:51

> [...]
> --
> Intet er som bekendt mere befordrende
> for kreativiteten og produktiviteten end

Fitnesscenter

Fra : skattekat

Dato : 30-04-03 07:55

"Casper H - OldTrafford.dk" skrev d. 28-04-03 22:51 dette indlæg :

> "Kenn Gerdes" <kenn@kenngerdes.dk> skrev i en meddelelse

> og

> Fitnesscenter
>
> Hvis du træner i et fitnesscenter må der være en træner der kan hjælpe
dig med nogle nye øvelser, det er vel det de er ansat til.

:) "skattekat"

http://www.kandu.dk/

Fra : Peggy-Sue Rønnow

Dato : 30-04-03 18:27

Sug navlen ned til gulvet .. det er det man for at vide man skal for så
belaster man ikke ryggen ( har selv en rygskade) . NÅr jeg laver dem på
denne måde får jeg ingen problemer :)