Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Brylupsfotografering
Fra : Hans-Børge K. Nielse~

Dato : 27-04-03 22:53

Hej alle i NG

Jeg har fået den store ære at tage billeder til en bryllup om ca 2 måneder,
og har i den anledning brug for nogle gode råd.

Der skal tages billeder under selve vigelsen inder i kirken (hvor jeg ikke
må bruge flash). Uden for kirken (portrætter af paret) og til selve festen
(Billeder parvis af gæsterne.

Billederne vil jeg tage analogt for at opnå den bedste kvalitet og fordi jeg
ikke er ejer at et digitalkamera.

Til min rådighed har jeg:
Nikon F70
Nikon F90x
Hasselblad 500C
+ stativ osv...

Men hvordan griber jeg det an, hvilke film, hvilke objektiver, opstilling af
brudepar osv. Alt information har interesse, evt en hjemmeside eller bøger.

Håber i vil hjælpe

HB Nielsen

Fra : Lars [8210]

Dato : 27-04-03 23:41

Hans-Børge K. Nielsen wrote:
> [...]
>
> Men hvordan griber jeg det an, hvilke film, hvilke
objektiver,
> opstilling af brudepar osv. Alt information har interesse,

Hej HB Nielsen

I næste udgave af Foto-emner siden på mion hjemmside vil
nedenstående link være med mht Bryllups foto.

http://johnlind.tripod.com/wedding/

--
Med venlig hilsen / Gruß

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://www.fotolinks.dk or http://www.photolinks.dk

Fra : ab

Dato : 30-04-03 09:14

Ja, det er jo et godt argument for at lade være

Jeg synes, at du burde lade en anden få "æren" - når du har så meget fint
udstyr (som du åbenbart ikke kender ret godt) og så kommer med et sådant
spørgsmål, ville jeg ikke turde lade dig stå for et sådant "project" - med
mindre der er tale om et par, der hurtigt går fra hinanden og derfor kan
gøre det hele om igen.

Det minder mig om "den lykkelige kameraejer", der kom ind i fotoforretningen
med sit Hassalblad og bad ekspedienten om at få en ny film sat i.

ab

Fra : emj

Dato : 30-04-03 10:06

On Wed, 30 Apr 2003 10:13:59 +0200, "ab" <abc_ab@FJERNDETTEtdcadsl.dk>
wrote:

>Ja, det er jo et godt argument for at lade være
>
>Jeg synes, at du burde lade en anden få "æren"

Ja, det er helt tosset at tro, man uden videre kan fotografere et
brudepar
Det vil være helt fint som reservefotograf
Hilsen emj

--
http://www.enterpol.1go.dk/guest.php
Prøv et gæstelogin gratis i 14 dage