Surprise i Cinemaxx
Fra : Kasper Andersen

Dato : 27-04-03 21:05

Er der nogen der ved hvad der blev vist i fredags?

Og er der nogen der kan give et par kvalificerede bud på hvad Imperial kan
finde på at vise på lørdag?

På forhånd tak,
Kasper

Fra : zcully

Dato : 27-04-03 22:35

"Kasper Andersen" <repzak@mail.dk> wrote in message
> Er der nogen der ved hvad der blev vist i fredags?
>
> Og er der nogen der kan give et par kvalificerede bud på hvad Imperial kan
> [...]

Det kunne måske være Phone Booth ligesom de viste til surprise i Århus i
torsdags (se længere nede)??

/Zcully

Fra : Emil Rune

Dato : 28-04-03 09:01

"zcully" <zcully@hotmail.com> wrote in message

> Det kunne måske være Phone Booth ligesom de viste til surprise i Århus i
> torsdags (se længere nede)??
>
> /Zcully

Let's hope not. Det går bare ikke at sætte film på surprise der HAR været
vist før (Natfilm). Jeg gætter på enten The Recruit eller Shanghai Knights.

Hilsen Emil

Fra : Rune Zedeler

Dato : 28-04-03 11:33

Emil Rune wrote:

[phone booth]
> Let's hope not. Det går bare ikke at sætte film på surprise der HAR været
> vist før (Natfilm).

Enig. Men jeg har nu ikke taget mig sammen til at klage til NF over
surprise i Århus...

> Jeg gætter på enten The Recruit eller Shanghai Knights.

Det blver nok ikke the Recruit - da den allerede har været vist i Århus
for et par måneder siden. Jeg tror ikke at NF viser den samme fil til
surprise mere end een gang - heller ikke selv om det er et par 100 km
fra hinanden.

-Rune

Fra : Emil Rune

Dato : 28-04-03 11:44

"Rune Zedeler" <rz@daimi.au.dk> wrote in message
<
> [...]
> for et par måneder siden. Jeg tror ikke at NF viser den samme fil til
> surprise mere end een gang - heller ikke selv om det er et par 100 km

Nå, det var da heldigt. Ikke en film jeg ser synderligt meget frem til
nemlig ;)

Hilsen Emil

Fra : zcully

Dato : 28-04-03 16:51

"Emil Rune" <erune@tdcadsl.dk> wrote in message
> Let's hope not. Det går bare ikke at sætte film på surprise der HAR været
> vist før (Natfilm). Jeg gætter på enten The Recruit eller Shanghai
Knights.

> Hilsen Emil

Det syntes jeg faktisk også var totalt dårligt at de gjorde det!! Jeg var
heldigvis ikke inde og se den til Natfilm, så for mig gjorde det ikke noget.
Jeg klagede da de viste "Tiger på spring..." til surprise fordi jeg allerede
skulle ind og se den i biografklub Danmark. Der fik vi 2 fribilletter.

/Zcully

Fra : Skægpest

Dato : 28-04-03 14:42

> Er der nogen der ved hvad der blev vist i fredags?

Det var en eller anden svensk film. Jeg var inde og se den men ved ikke
engang hvad den hedder. Det var de samme folk som har lavet "Jalla Jalla".

Folk rejste og gik i protest da den startede. Var nok ikke i humør til at se
noget svensk...

Hilsen
SkægPest

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 28-04-03 14:47

Skægpest skrev:

> Det var en eller anden svensk film. Jeg var inde og se den men ved
> ikke engang hvad den hedder. Det var de samme folk som har lavet
> "Jalla Jalla".

Det lyder som "Kops", der får premiere i juni.

> Folk rejste og gik i protest da den startede. Var nok ikke i humør
> til at se noget svensk...

Jeg glæder mig nu til filmen. Og hvor raketsmart er det at troppe op til
en surpriseforestilling, hvis man ikke gider få sig overraskelse ...?

--
Mvh. Peter - http://filmsvar.dk
"Sometimes the road less travelled is less travelled for a reason."

Fra : Skægpest

Dato : 28-04-03 21:55

> Det lyder som "Kops", der får premiere i juni.

Det var det......
Underholdende nok hvis man er i humøret til den slags film.....

SkægPest

Fra : PerX ...

Dato : 01-05-03 14:01

In article <b8jbc7$9ve$1@sunsite.dk>, usenet@filmsvar.dk says...
> Jeg glæder mig nu til filmen. Og hvor raketsmart er det at troppe op til
> en surpriseforestilling, hvis man ikke gider få sig overraskelse ...?

Man håber på den gode overraskelse :)

--
Fildeling gavner DVD salg:
http://www.mp3newswire.net/stories/2003/dvd_sales.html

Fra : Peter Fleinert

Dato : 29-04-03 09:29

> Folk rejste og gik i protest da den startede. Var nok ikke i humør til at
se
> noget svensk...

Ja. Det kan jo ske. Da jeg var til suprise i Scala for nogle år siden, gik
snakken om hvor fedt det var at man skulle ind og se Mission Impossible. Da
filmen viste sig at være Fargo, gik ca. halvdelen af salen. Jeg går dog ud
fra der er nogen der siden har fortrudt de gik.
Peter.