13 dages kuren??
Fra : Dennis Bendix

Dato : 27-04-03 20:36

Er der nogen der ligger inde med opskriften,
vil jeg være meget glad for at i deler den med mig...

Mvh
Dennis

Fra : Anders Lund

Dato : 27-04-03 20:55

"Dennis Bendix" <snabelb@get2net.dk> wrote in

> Er der nogen der ligger inde med opskriften,
> vil jeg være meget glad for at i deler den med mig...

I min søgning efter denne på nettet, stødte jeg ind i denne artikkel hos
Netdoktor: http://www.netdoktor.dk/q&a-svar/ernaering/0000022.htm

--
Anders Lund - spam2003@andersonline.dk
"The real question is this: If no human being can ever

Fra : Dorthe, Rose & Ander~

Dato : 29-05-03 15:52

Er der også en der vil være sød at sende 13 dags kuren til mig???
dar@aab-net.dk

Fra : Nanna

Dato : 29-04-03 14:26

"Dennis Bendix" <snabelb@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ligger inde med opskriften,
> vil jeg være meget glad for at i deler den med mig...

Jeg har den som word fil - jeg kan maile den til dig, hvis du smider din
mail adresse.

Jeg tror ikke kuren er særlig sund, og netdoktor har sikkert ret i at man
ikke er vitamin dækket, men jeg har nu alligevel god erfaring med at smide
hurtige 5-6 kg !!

Nanna

Fra : Dennis Bendix

Dato : 29-04-03 15:10

Tak skal du ha...

Ja, du har nok ret i at det ikke er helt sundt,
men det er en go "kickstarter" nu hvor sommeren er på vej..

Mvh.
Dennis Bendix
d.bendix@tdcadsl.dk

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 02-05-03 14:42

Nogen der vil sende den til mig?

--
Med venlig hilsen/Best regards
Kenneth Koustrup

Email scanned by Norton Antivirus!

Fra : Nanna

Dato : 02-05-03 14:58

"Kenneth Koustrup" <koustrup@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der vil sende den til mig?

Gerne, den er på vej.

Nanna

Fra : Anita

Dato : 03-05-03 17:16

> "Kenneth Koustrup" <koustrup@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> >

> Gerne, den er på vej.
>
> Nanna
>
>Hej Nanna

Du må også meget gerne sende den til mig.
Tak

Fra : Klostervej

Dato : 07-05-03 12:22

"Anita" <anitaosk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Nanna" <no@dressfor.you> skrev i en meddelelse

Og til mig
Mvh
Dorthe

Fra : N/A

Dato : 03-05-03 10:13

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 03-05-03 10:13

"Susanne" <vick@mail.dk> wrote in message

> Ved ikke helt om det er denne her du mener, men kig på vedhæftet fil.

Vær opmærksom på, at det ikke er tilladt at sende vedhæftede filer i
grupperne. Se mere på http://www.usenet.dk

- Mikkel

--
Mikkel Gybel Jensen