Hvordan fjerner man låsekoden på en nokia ~
Fra : Kennet Bjerg

Dato : 24-03-01 12:33

Hvordan fjerner man låsekoden på en nokia 3210
Jeg har en nokia 3210 hvor låsekoden er blevet ændret fra 12345 til noget andet
Nokia vil have 250.- kr + moms for at fjerne den findes der ikke andre måder at
fjerne den på ??

Mvh. Kennet

Fra : Flemming Joensson

Dato : 25-03-01 12:47

>Hvordan fjerner man låsekoden på en nokia 3210
Det hedder sikkerhedskoden.
Og det kan man ikke, man er nødt til at kende den for at kunne slå den fra.

> [...]
andet
>Nokia vil have 250.- kr + moms for at fjerne den findes der ikke andre

Man kan købe et datakabel til den for ca. ovenstående pris og aflæse koden
med LogoManager programmet.
ELLER
Nedenstående har været postet før, men jeg kunne ikke lige finde
originalindlægget så jeg poster det lige igen.

"Jeg havde samme problem med en Nokia 3210 der var købt med Telia abonnement
hos Merlin i Aalborg i august sidste år.
Sikkerhedskoden var blevet ændret fra 12345 til 17072 af Telia.

Det skal lige siges at af en eller anden årsag ville den ikke godkende
sikkerhedskoden med mit nye sim-kort i, men da jeg satte Telia SIM-kortet i
og indtastede koden virkede det, og så kunne jeg disable Sikkerhedstjek i
sikkerhedsmenuen i min 3210.
Nogen der ved hvorfor???

Jeg modtog følgende forslag til koder det kunne være:
24062
17072 // denne virkede for min 3210, som var købt i Merlin-Aalborg
august 2000
48621
"

mvh