TDC priser ?????
Fra : gats

Dato : 27-04-03 17:57

Hvor kan jeg se priserne på TDC adsl opkoblinger ???

Jeg har nu opgivet at finde dem efter 20 min. søgen på deres elendige
hjemmeside.

På CC og G2N tog det mig under 20 sek.

TDC har MEGET at lære.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 27-04-03 18:08

"gats" <Gats@NoSpam.xx> skrev i en meddelelse
> Hvor kan jeg se priserne på TDC adsl opkoblinger ???

www.tdc.dk
Klik på Bredbånd under Privat-kassen
Klik på priser i venstrekollonnen

Det tog mig 20 sek. og jeg bruger normalt ikke den offentlige hjemmeside
(har ikke gjort det siden den blev ændret sidst)

--
Martin Højriis Kristensen - http://makr.starthotel.dk
Usenetstatistik 2002/2003 - http://www.f2.dk/ (TEST)

Fra : gats

Dato : 27-04-03 19:28

OK, jeg fandt det.

Fra : Thomas

Dato : 27-04-03 19:39

> TDC har MEGET at lære.

Hvorfor ? det tog mig 5 sek at finde !

/Thomas H.

Fra : master!

Dato : 27-04-03 22:18

du må da værer dum.. det er da ik tdc hjemmeside der er noget galt med..
to mig 2sek. at finde det