Hjælp jeg skal holde Brunch..
Fra : Brian Slot

Dato : 27-04-03 13:24

Hejsa

Jeg er kommet til at invitere hele familien på brunch, men mangler lidt
inspiration til hvad den skal bestå af ???? Så er der nogle der har nogle
gode links, til forslag og opskrifter ??? Den skal bare have hele armen med
alt hvad man kan stille på et godt brunch bord !!!

På forhånd tak
Brian

Fra : Padmé Amidala

Dato : 27-04-03 15:53

Masser af frugt
Brød i flere varianter
stegte champignon
bacon
røræg/omelet/spejlæg
salat
quiche
baked beans
ost
italiensk skinke
marmelade
grillet tomat
og jeg kunne blive ved...
Det er kun din fantasi der sætter grænserne

Vh
Padmé Amidala

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 27-04-03 16:12

Brian Slot <Brian.slot@stofanet.remove.dk> skrev:

> [...]
> har nogle gode links, til forslag og opskrifter ??? Den skal bare
> have hele armen med alt hvad man kan stille på et godt brunch bord !!!

Amerikanske pandekager, smør og sirup.
Røræg, bacon og skinke.

Mark

Fra : Camilla Scharff

Dato : 27-04-03 16:26

> [...]
med
> alt hvad man kan stille på et godt brunch bord !!!

Puha - så får du travlt

Her er et link til en bunke brunch-opskrifter - som du kan se er det *meget*
at vælge imellem!
http://brunch.allrecipes.com/default.asp.
Og her: http://www.aok.dk/E/V/CPHDK/0004/32/96/4.html kan du se brunchmenuen
på O's, som er en rigtig god brunch-restaurant.

God fornøjelse!
Camilla

Fra : gch123

Dato : 27-04-03 16:39

"Brian Slot" skrev d. 27-04-03 13:24 dette indlæg :
> Hejsa
>
> Jeg er kommet til at invitere hele familien på brunch, men mangler
lidt
> inspiration til hvad den skal bestå af ????

Her er nogle opskrifter fra Karoline vedr. brunch
Flækkert'er
http://www.karoline.dk/visopskrift.asp?id=369
Rugbrød
http://www.karoline.dk/visopskrift.asp?id=1236
Oksespegepølse med agurkechutney og rucolashot
http://www.karoline.dk/visopskrift.asp?id=1232
Timiankartofler
http://www.karoline.dk/visopskrift.asp?id=1372
Ovn-omelet med bagte tomater
http://www.karoline.dk/visopskrift.asp?id=323
Grøn salsa
http://www.karoline.dk/visopskrift.asp?id=1337
Salat med ingefær til mild ost
http://www.karoline.dk/visopskrift.asp?id=1020
Cookies med blåbær
http://www.karoline.dk/visopskrift.asp?id=1324
Kaffemælk
http://www.karoline.dk/visopskrift.asp?id=1322

Prøv også at bruge søge funktionen her på siden emnet har været op for
kort tid siden
Mvh
GCH

http://www.kandu.dk/

Fra : Peter W. Bosse

Dato : 28-04-03 05:56

"Brian Slot" <Brian.slot@stofanet.remove.dk> skrev i en meddelelse...

> Jeg er kommet til at invitere hele familien på brunch, men mangler lidt
> inspiration til hvad den skal bestå af ???? Så er der nogle der har nogle
> gode links, til forslag og opskrifter ???

Masser af forslag vedrørende brunch.. Jamen, så kigger du bare i..
dk.kultur.mad+drikke-gruppen's tidligere indlagte indlæg ..

Fx. seneste indlæg er hhv. 5. april og 31. marts. 2003

Se.. brunch group:dk.kultur.mad+drikke:
1 - 10 ud af ca. 128 'brunch' hits - Søgningen tog blot 0.15 sek.
http://makeashorterlink.com/?F22552C54

--
Mvh.
Peter W. Bosse

Pizza, pastasauce, is, brunch, kagemand, franskbrød, chokoladekage mv. ..
Hurtig og nemt! - Søg efter tidligere indlæg i dk.kultur.mad+drikke:
http://groups.google.com/groups?oi=djq&as_ugroup=dk.kultur.mad%2Bdrikke

Fra : Nette

Dato : 28-04-03 09:18

"Brian Slot" skrev i en meddelelse
> [...]
med
> alt hvad man kan stille på et godt brunch bord !!!

Hejsa*S*
Jeg gjorde det fakstisk i går, vi var 11.
Jeg havde bagt boller, bagles, rugbrød. Serverede tre forskellige italienske
pølser, lufttørret skinke, lun leverpostej med champignon, fem forskellige
oste, blødkogte æg, pebre i forskellige farver, brunsviger og kanelsnegle.
Dertil var der æbler, appelsiner, vindruer og to slags melon.
Drikkevarer var appelsinjuice, kaffe og te.

Boller, rugbrød, leverpostej og de to slags kager, bagte jeg i lørdags og
lunede kort i ovnen søndag morgen, da baglesene var færdige. Bordet var
dækket lørdag aften og jeg stod op kl. 7.30 søndag.

Vi startede kl. 9.30 og de gik kl. 13.00 efter en gåtur, en øl og lidt
chips.
Men ingen gik sulten herfra.

Nette