Billigt hotel i Stockholm
Fra : Pernille og Kennet F~

Dato : 27-04-03 12:05

Hej NG

Nu flyver Ryanair jo billigt til Stockholm, og derfor overvejer vi at besøge
byen i 4-5 dage i juli.

Nogle forslag til et billigt, centraltbeliggende hotel ?
Vi kræver ikke vild luksus, bare det ligger godt, og er rimeligt rent *S

Mvh
Pernille

Fra : Cool

Dato : 27-04-03 15:37

http://www.hotelformule1.com De har værelser i Stockholm.

Clemme

Fra : Ole Damgaard

Dato : 29-04-03 14:47

"Cool" <clemme44@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> http://www.hotelformule1.com De har værelser i Stockholm.

Formule 1 er bestemt billigt - men ikke centralt placeret - det ligger en
halv snes kilometer ude i den sydlige industridel. Min erfaring er, at
Stockholm ikke har billige hoteller.
mvh ole

Fra : Erik Brender

Dato : 04-05-03 16:26

Hej med jer,

Jeg kan anbefale hotel Pärlan.

Ligger
Skeppargatan 27
114 52 Stockholm
telefon +46 8 663 5070

Kunne desværre ikke finde nogen URL på dem.

Opslag på http://www.kort.degulesider.dk/lokaldelenHTML/kort/MapBookForm.asp

gav en nøjagtigt placering på kortet.

Drives af et utroligt dejligt ægtepar.Som at være derhjemme, når man er ude
at rejse.

Venlig hilsen og god tur til Stockholm.

I skal forresten lige huske, at Skavsta ligger ca. 16 mil syd for Stockholm.

Fra : Pernille og Kennet F~

Dato : 14-05-03 12:42

Hej !
Har du nogen ide om prisniveauet ?

Hilsen
Pernille

Fra : Biker-Torben®

Dato : 05-05-03 13:38

> [...]
>
> Nogle forslag til et billigt, centraltbeliggende hotel ?
> Vi kræver ikke vild luksus, bare det ligger godt, og er rimeligt rent *S

Hvad med vandrerhjem?
Man kan bo centralt i Stockholm på en gammel yacht, der nu fungerer som
vandrerhjem. Pris 370 SEK for et dobbeltværelse.
Bestil her:
http://www.stfturist.se/STF_INT/vandrarhem_info.asp?AreaId=18&An_id=169
Læs endnu mere her:
http://www.yachtingrid.demon.co.uk/marhist/whitehaven/wsbc/dunboyne.htm

Har ikke prøvet det selv, men det ser spændende og relativt billigt ud.

Hilsen
Torben
www.motorcykel-rejser.dk
www.bikertorben.dk