Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
hvilket grafikkort skal jeg vælge ?
Fra : Thomas Larsen

Dato : 27-04-03 11:24

hej ng.

jeg står og er ved at sammensætte en ny pc, og er blevet i tvivl om hvilket
grafikkort jeg skal vælge.

mit valg er faldet på saphire 9500 pro, da 9500 non pro ikke kan opgraderes
mere!, men alle de teste jeg ser er div. kort altid testet men hvor gode de
er til spil........ og jeg skal KUN bruge det til at sende film ud af tv out
og ind til min projektor, så alt det med 3d osv. er vel ligemeget ?.

hvad kan i anbefale til omkring 1500-1800.- eller hvor meget skal jeg hoste
op med for at det bliver væsenligt bedre ?.

mvh Thomas

Fra : Kim Larsen

Dato : 27-04-03 18:31

"Thomas Larsen" <tl-byg@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hoste
> op med for at det bliver væsenligt bedre ?.

Hvis du ikke skal bruge det til spil, så vil jeg da helt klart anbefale et
Matrox kort, de er kanon til det med film og 2D, fås næppe bedre inden for
rimelighedens grænser.

Kim Larsen

---

Fra : Thomas Larsen

Dato : 27-04-03 19:03

"Kim Larsen" <mythos@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Matrox kort, de er kanon til det med film og 2D, fås næppe bedre inden for

hej Kim Larsen

hvilket matrox ?

Thomas

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 28-04-03 12:08

Thomas Larsen wrote:

> hej Kim Larsen
>
> hvilket matrox ?

Jeg har et G400 og er ovenud tilfreds, men det er såan
set lige meget hvis du vælger et Matrox kort nyere
endG400, så bliver du positivt overrasket :)

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.