To grafikkort AGP og PCI: Vil have AGP til~
Fra : Annie & John

Dato : 27-04-03 09:11

Jeg havde et AGP grafikkort på 32 MB installeret - og installerede derefter
et 16 MB PCI grafikkort.

Mit system (Windows ME) har nu PCI grafikkortet som skærm nr. 1 - og AGP
grafikkortet som skærm 2 - men jeg vil have det omvendt - hvordan kan jeg
tvinge systemet til det?

Bundkort Soltek SL75KAV, bios Award: Har kigget i bios, men kan ikke
umiddelbart se, hvilken indstilling der skal foretages der.

Håber, at en i gruppen kan hjælpe mig.

Venlig hilsen
Annie

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 27-04-03 13:33

Annie & John wrote:
> [...]
>
> Bundkort Soltek SL75KAV, bios Award: Har kigget i bios, men kan ikke
> umiddelbart se, hvilken indstilling der skal foretages der.

Hvilke grafikkort er det?

Fra : No1

Dato : 27-04-03 15:19

> Bundkort Soltek SL75KAV, bios Award: Har kigget i bios, men kan ikke
> umiddelbart se, hvilken indstilling der skal foretages der.

I min BIOS er der et punkt der hedder Primary Graphics adapter hvor der kan
vælges mlm. PCI og AGP.

Fra : Annie & John

Dato : 27-04-03 17:50

Det man først bliver blind på er øjnene...

Jeg fandt indstillingen i bios, men et andet sted, end jeg havde forventet.

Tak for hjælpen!

Hilsen Annie )