Hotel i Stockholm
Fra : Pernille og Kennet F~

Dato : 26-04-03 19:53

Hej NG

Nu flyver Ryanair jo billigt til Stockholm, og derfor overvejer vi at besøge
byen i 4-5 dage i juli.

Nogle forslag til et billigt, centraltbeliggende hotel ?
Vi kræver ikke vild luksus, bare det ligger godt, og er rimeligt rent *S

Mvh
Pernille

Fra : Tina Hansen

Dato : 28-04-03 23:54

Hej Pernille.

Jeg kender et godt hotel som ligger 5 min. gang til Centralstationen. Det
hedder Freys hotel som ligger i Bryggargatan. Det er et rigtigt godt og
rimeligt billigt hotel. Min kone og jeg bor der hvergang vi tager til
Stockholm (2-3 gange om året).

Jeg vil varmt anbefale det.

Mvh

Allan Hansen
gf@bevogt6706.dk

ps. Hvis i vælger det må i meget gerne skrive tilbage og fortælle om hvad i
synes om det.

Fra : Erik B. Hansen

Dato : 29-04-03 09:24

Hej

> [...]
> hedder Freys hotel som ligger i Bryggargatan. Det er et rigtigt godt og
> rimeligt billigt hotel. Min kone og jeg bor der hvergang vi tager til

Jeg har lige været inde på nettet for at tjekke prisen: 1790 pr. nat for et
dobbeltværelse. Det er ikke specielt billigt. Er det også den pris I plejer
at give? Eller?

hilsen Erik

Fra : Tina Hansen

Dato : 29-04-03 22:25

Hej Erik

Nej det er ikke det vi plejer at give. Den ligger på omkring 1200 SEK. Er
det JuniorSvuiten i kigger på for det er jo dyre vores er bare et
dobbeltvær. Men det kan da godt være at vi får rabat fordi vi kommer igen og
igen. Jeg ved det ikke men prøv at sende en mail og hør om de har nogle
sommertilbud.

Mvh

Allan