The Wizard of Oz
Fra : Michael von Thun

Dato : 26-04-03 07:54

Hej NG.
Jeg leder efter den originale indspilning af The Wizard og Oz fra MGM
Records (LP) med Judy Garland. Mon nogen ved hvor man skaffer sådan en
fra????
Mvh. Michael.

Fra : -V-

Dato : 26-04-03 08:23

Michael von Thun wrote:
> Hej NG.
> Jeg leder efter den originale indspilning af The Wizard og Oz fra MGM
> Records (LP) med Judy Garland. Mon nogen ved hvor man skaffer sådan en
> fra????

http://www.vinylsale.com/ ligger der et par stykker.
Det er godtnok i USA, men Accord (www.accord.dk) ser ikke ud til at have
nogen. Prøv evt. at ringe til dem, og hør om det virkelig er rigtigt.

Ellers prøv Beat Bop i Gothersgade i Kbh., eller biksen på Fælledvej, som
jeg ikke lige kan huske navnet på.

-V-

Fra : Michael von Thun

Dato : 27-04-03 05:19

Tak, det prøver jeg.
Mvh. Michael.

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 27-04-03 11:26

-V- wrote:

> [...]
> rigtigt.
>
> Ellers prøv Beat Bop i Gothersgade i Kbh., eller biksen på Fælledvej,

Candy Records. Ham der var der i gamle dage lignede Woody Allen

-Sune

Fra : Michael von Thun

Dato : 29-04-03 04:59

"Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> skrev i en meddelelse

> Candy Records. Ham der var der i gamle dage lignede Woody Allen
>
> -Sune
>
> Tak. Lyder fornøjeligt.
Mvh. Michael.