Andet multimedie
bentjuul 3670
Trolde
Fra : Connie

Dato : 25-04-03 23:09

Er der nogle der ved hvor Jeg finder trolde ?

Med Venlig hilsen
Connie

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 25-04-03 23:12

"Connie" <cnkaREKLAMER@ Nej TAktdcadsl.dk> skrev
> Er der nogle der ved hvor Jeg finder trolde ?

http://hjem.get2net.dk/maj/index.htm
http://hjem.get2net.dk/sorgin/nisser.htm

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/sorgin

Fra : itgrafen

Dato : 26-04-03 09:30

"Connie" skrev d. 25-04-03 23:09 dette indlæg :
> Er der nogle der ved hvor Jeg finder trolde ?
>
> Med Venlig hilsen
> Connie

må indrømme allerførst at jeg aldrig har set det selv, men det siges at
der findes en troldebølle på bornholm

smiler
dorthe

http://www.kandu.dk/

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 26-04-03 10:27

"itgrafen" <itgrafen.news@kandu.dk> skrev

> må indrømme allerførst at jeg aldrig har set det selv, men det siges at
> der findes en troldebølle på bornholm

Hans navn er Krøllebølle.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/sorgin

Fra : Kim Larsen

Dato : 26-04-03 11:29

"Erik Ginnerskov" <egin@SPAMKILLoncable.dk> skrev i en meddelelse

> "itgrafen" <itgrafen.news@kandu.dk> skrev

> Hans navn er Krøllebølle.
>
> --
> Med venlig hilsen
> Erik Ginnerskov
> http://www.hjemmesideskolen.dk - http://www.html-faq.dk
> http://hjem.get2net.dk/sorgin

Krøllebølles far hedder bobbarekus og hans mor hedder bobbasine, jeg kan
bare ikke huske hvad hans søster hedder.

Kim Larsen

---

Fra : Kent

Dato : 26-04-03 10:27

"Connie" <cnkaREKLAMER@ Nej TAktdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogle der ved hvor Jeg finder trolde ?
>
> Med Venlig hilsen
> Connie

Min kæreste kalder mig for hendes egen lille "trold",
så måske er det mig, du søger?

Jeg optræder altså ikke til børnefødselsdage,
DET siger jeg dig

Held og lykke med din trolde-søgning.

Vh
Kent

Fra : Connie

Dato : 01-05-03 22:36

Hejsa TAkker for Jeres svar om trolde

Krøllebølle har Jeg

det var nu om der var nogen der viste hvor man kunne måske lidt
troldebilleder .

V.H
Connie