Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
UVF.dk UnderVandsFotografi
Fra : Joern Martin Raun

Dato : 25-04-03 22:55

UVF.dk - er gået online Fredag, 25. April 2003.

UVF.dk - er en gratis foto-databank "onlinegalleri" til dig, der ikke vil
bruge så meget tid på hjemmeside programmering.

UVF.dk - er til frit brug for dykkerklubber, undervandsfotografer eller til
dykker relaterede billed-material.

Fra : max

Dato : 26-04-03 08:05

> [...]
> bruge så meget tid på hjemmeside programmering.
>
> UVF.dk - er til frit brug for dykkerklubber, undervandsfotografer eller

Tillykke tillykke..!
Det ser rigtigt godt ud, men hvad dækker "gratis foto-databank" over. Det
lyder som om folk der mangler et uv foto frit kan bruge de billeder der er
på sitet, eller har jeg misforstået det.? Jeg savner info der beskriver
folkene
bag sitet, og hvad er strategien på længere sigt. Der er lagt et stort
arbejde
i det, så det skal vel finansieres på en eller anden måde.
Et flot site jeg glæder mig til at besøge ofte - www.uvf.dk er måske ikke
specielt fantasifuldt, jeg er ikke meget for forkortelser, de er svære at
huske,
og får mig til at tænke på fbi, cia, ddt, dma, abn, hk, dsu, blt, ftp, bp,
cnn og
så kommer du med en ny til samlingen ufv... Hm...
-max-

Fra : Peter Kjær

Dato : 26-04-03 09:08

Hej Max,

Jeg forstår da godt at du vil vide lidt mere.

Men bare fordi det er gratis behøver det da ikke gå ud over copyright mv.
man bestemmer jo selv hvilke billeder man uploader, og hvis folk er
intresseret i at bruge billederne til andet end at nyde selv, kan de jo bare
kontakte den bruger der har uploaded billederne og aftale en pris.

Nu køre jeg også selv et site hvor alle har muligheder for at uploade fotos
og mindre videoklip, dette er også gratis og er lavet fordi jeg selv godt
kan lide at se forskellige fotos. Det er jo langt fra alle der selv har en
hjemmeside hvor de har mulighed for at fremvise deres billeder.

--
Ses,

Peter Kjær

www.dacor.dk - Min hjemmeside om dykning, med stort online billedgalleri.

Fra : Thomas N.

Dato : 26-04-03 13:20

Wow! - Der er et par af billederne der kunne overtale mig til at begynde at
dykke!
God idé. Det bliver ikke et problem med copyright. Billederne kan jo ikke
anvendes til andet end at se på skærm. Redigering og print vil kræve højere
opløsning.

Thomas

PS: Hvor kommer jeg igang med det dykkeri?

Fra : max

Dato : 26-04-03 13:59

> [...]
> opløsning.
>
> Thomas
>
> PS: Hvor kommer jeg igang med det dykkeri?

prøv - dk.fritid.dykning eller søg dykkerklubber.. En dejlig hobby..))
-max-

Fra : Peter Kjær

Dato : 26-04-03 15:14

> PS: Hvor kommer jeg igang med det dykkeri?

Hej Thomas,

Nu ved jeg ikke hvor du kommer fra, men der er mange dykkercentre og klubber
der kan hjælpe dig med at komme igang.

Kommer selv fra dykkerklubben www.air365.dk