OT: Joke (ENG) - Top Thirteen List of Your~
Fra : Lars Ehlers

Dato : 25-04-03 20:15

1. Blaming your farts on me...not funny...not funny at all.

2. Yelling at me for barking...I AM A DOG!!

3. How you naively believe that the stupid cat isn't all over everything
while you're gone. Have you noticed that your toothbrush tastes a little
like cat spit?!!

4. Taking me for a walk, then not letting me check stuff out. Exactly whose
walk is this anyway?

5. Any trick that involves balancing food on my nose..........Stop it!

6. Yelling at me for rubbing my bottom on your carpet. Why'd you buy carpet?

7. Getting upset when I sniff the crotches of your guests. Sorry, but I
haven't quite mastered that firm handshake thing yet.

8. How you act disgusted when I lick myself. Look, we both know the truth,
you're just jealous.

9. Dog sweaters. Hello...have you noticed the fur?

10. Any haircut that involves bows or ribbons. Now you know why we chew your
stuff up when you're not home.

11. When you pick up the poop in the yard. Do you realize how far behind
schedule that puts me?

12. Taking me to the vet for "the big snip," then acting surprised when I
freak out every time we go back.

13. The sleight of hand, fake-fetch-throw. You fooled a dog! What a proud
moment for the top of the food chain.

--
Lars Ehlers, San Francisco

Fra : Kosmonauten

Dato : 25-04-03 22:41

"Lars Ehlers" <ehlersNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
<SNIP>
Hej Lars,
tak for en mega griner ;C)
Stay cool dude.
Martin & Laika, Valby ;C)

Fra : ticka

Dato : 26-04-03 16:54

Tæske-Godt! Jeg vil fluks sætte mig til at oversætte den til dansk, så
også ikke-engelsk-sprogede kan få et par vise hunde-ord med på vejen!

http://www.kandu.dk/

Fra : Jens O. Hyldvang

Dato : 30-04-03 10:52

"Lars Ehlers" <ehlersNOSPAM@hotmail.com> wrote in message
> 1. Blaming your farts on me...not funny...not funny at all.

--------------klip-------------

LOL

Den fortjener en oversættelse - her er et bud (frit udvalgt/oversat):

Din hund har bedt mig viderebringe følgende punkter, som han/hun er
utilfreds med:

1. Skyde skylden på mig, når du slipper en vind.....ikke morsomt.......slet
ikke morsomt!

2. Skælde mig ud for at gø...........JEG ER EN HUND!!!

3. Hvordan du fuldstændig naivt tror, at katten opfører sig pænt, når du er
væk. Har du aldrig
studset over, hvorfor din tandbørste smager lidt af katte-savl?

4. Gå tur med mig og så ikke give mig tid til at undersøge ting og sager.
For hvis skyld går vi
egentlig disse ture?

5. Hvilket som helst trick, som involverer balancering af mad på min
snude...........stop det!

6. Blive sur når jeg snuser dine gæster i skridtet. Ja undskyld, men jeg har
altså ikke helt styr
på det faste håndtryk endnu.

7. Lade som om, du væmmes ved at se mig slikke mig selv. Vi kender begge
sandheden......
....du er bare misundelig.

8. Hunde-sweatere. Hallo.....hvad tror du pelsen er til?

9. En hvilken som helst klipning, der involverer bånd og sløjfer. Nu ved du,
hvorfor vi tygger ting
i stykker, når du ikke er hjemme.

10.
"Jeg-lader-som-jeg-kaster-bolden-men-gør-det-bare-ikke-alligevel-tricket".
Du har narret en hund!
Hvor må det være et stolt øjeblik for "toppen af fødekæden"!