FDM's Tourplan fuld af fejl !
Fra : Carsten

Dato : 25-04-03 13:41

FDM har oversat en tysk rejseplan samt udeladt noget som jeg synes er meget vigtigt
nemlig at kunne indlægge en "via" by samt en "ankomst-/afgangstid" eks. tager ingen
rejseplaner højde for
færgeafgangstider, benzintankning og spisetider m.v.

Den her tyske http://www.reiseplanung.de/index.jsp

kan du indtaste om du kører hurtigt - kører gennemsnitligt - eller kører langsomt
samt om du vil køre den korteste vej eller den hurtigste vej til dit bestemmelsessted.

Jeg *G* specielt af FDM's der ledte mig over i Slovien fra Østrig, selvom mit
bestemmelsessted er Italien
Jeg kommer fra Saltzburg via Tauerntunnel til Trieste !

Fra : Lars Ehlers

Dato : 25-04-03 20:45

"Carsten" <devnull@sunsite.dk> wrote in message

> Jeg *G* specielt af FDM's der ledte mig over i Slovien fra Østrig, selvom
mit
> bestemmelsessted er Italien
> Jeg kommer fra Saltzburg via Tauerntunnel til Trieste !

Den tyske er ellers ikke uden humor. Jeg skal køre fra Kbh. til Milano, og
hvis jeg vælger den korteste vej går turen via Sverige

--
Lars Ehlers, San Francisco

Fra : Kurt

Dato : 26-04-03 21:24

"Lars Ehlers" <ehlersNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Den tyske er ellers ikke uden humor. Jeg skal køre fra Kbh. til Milano, og
> hvis jeg vælger den korteste vej går turen via Sverige

Jeg vælger aldrig den korteste kørevej men ALTID den hurtigste kørevej som er motorveje

Det med at vælge en kørevej (chikaneveje) der går gennem så mange landsbyer som muligt
tager laang tid og trætter chaufføren MEGET !
At køre efter de "skide" jydekroge (biler med anhængertræk+trailer) for ikke at tale om
alle de mange "skide" hestetrailere der altid skal køre
når jeg skal afsted. At campingsvognene nu er kommet ud at køre giver også store
forsinkelser.

Satte man en første-etage ovenpå nuværende motorveje -adgang kun for personbiler der kører
mindst 110 km (på tørveje)- så var problemerne løst !