Fødslesdag
Fra : Wass up

Dato : 25-04-03 11:54

Jeg blev noget forundret over at modtage et brev stillet til min ene kat.
Jeg tænkte at han nok ikke havde noget imod jeg åbnede det og stor var min
overraskelse da det vidste sig at være et fødselsdags kort.
Så nu spørg jeg jer andre om i gør noget ved katte fødselsdage (nyt legetøj,
mad osv) eller om det er normalt at ens svigerforældre sender fødselsdags
kort til ens katte.

Fra : Camilla Baird

Dato : 25-04-03 12:04

On 25/04/2003 12:53, in article b8b4cp$1vme$1@jarjarbinks.mobilixnet.dk,
"Wass up" <satanc@softhome.net> wrote:

> [...]
> mad osv) eller om det er normalt at ens svigerforældre sender fødselsdags

Nogen gange får de da en ekstra lækker godbid eller en ekstra nussetu på
deres føsda (hvis jeg husker det) - men jeg kender da dem, der holder
føsdasselskab for katten med gæster (vist nok uden katte), gaver, chokolade
og lagkage Så "det normale" har da sikkert vide grænser

Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk
Killinger haves! Se billeder her: http://makeashorterlink.com/?O3F414454
mail@korat.dk

Fra : Pernille Scharff

Dato : 25-04-03 12:22

Jeg bruger da kattenes fødselsdage som en anledning til at købe nyt legetøj
eller tage et nyt stykke legetøj frem - som erstatning for noget af det der
forsvinder i de noksåkendte "sorte huller". Og som regel uddeler jeg også
"guf" af en slags, men det er altid til hele banden. Deciderede
fødselsdagsfester og lykønskningskort holder vi os nu fra.

/Pernille

Fra : Amie

Dato : 25-04-03 12:26

Hejsa

> [...]
legetøj,
> mad osv) eller om det er normalt at ens svigerforældre sender fødselsdags

Mine to misser har fødselsdag i morgen ( de bliver 1 år ) og jeg skal da
helt sikkert holde fødselsdag for dem. Har købt dejlige rejer og noget nyt
legetøj, som jeg pænt har gemt af vejen indtil i morgen. Hele dagen i morgen
skal de så storforkæles og rigtig fejres. Jeg har dog ikke inviteret gæster
:)

Miawer fra Malene ( der skriver dette indlæg mens de sover, de skal jo ikke
opdage at i morgen er speciel, vil heller have det lidt suprise ;)

Fra : Mette Jensen

Dato : 25-04-03 13:01

"Wass up" <satanc@softhome.net> skrev:

> Jeg blev noget forundret over at modtage et brev stillet til min ene kat.

Ja... det gjore jeg også.... Første gang. Kashmir´s opdrætter sender en ny
pelsmus hver år til hansfødselsdag. Det er tæt på jul så vi får lige et
julekort med.....
Desuden besøger hun Kashmir hvergang hun er på besøg, her på djælveøen.
Gerne uanmeldt, så hun kan holde øje med om, vi passer ordenligt på ham
))

Med venlig hilsen Mette Jensen og tillykke med missen!
www.Chimera-MaineCoon.dk

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 25-04-03 13:46

"Wass up" <satanc@softhome.net> skrev i en meddelelse

> eller om det er normalt at ens svigerforældre sender fødselsdags
> kort til ens katte.

Hæ, kunne det være tænkes at være en skjult opfordring til at producere
nogen børnebørn?
(á la: "I har jo ikke givet os nogen børnebørn, vi kan sende fødselsdagskort
til, så må vi jo nøjes med kattene" )

Mvh. Else.

Fra : Kate

Dato : 25-04-03 14:37

"Wass up" <satanc@softhome.net> wrote in

> fødselsdags kort. Så nu spørg jeg jer andre om i gør noget ved
> katte fødselsdage (nyt legetøj, mad osv) eller om det er normalt
> at ens svigerforældre sender fødselsdags kort til ens katte.

Nu har jeg ingen svigerforældre, så den del af det kender jeg ikke til,
men nej jeg gør ikke noget specielt generelt. Nogle gange hvis jeg er
kommet i tanker om at det da vidst er nu så får alle en lækkerbid.
Enten i form af fisk eller dåsemad, men ellers gør jeg såmænd ikke
noget

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar