hjælp
Fra : sjales

Dato : 25-04-03 01:20

Hej

Jeg skal lige bruge lidt hjælp en, tror jeg, simpel ting.

På min side vil jeg gerne lave en menu som går igen i alle uderliggende
sider.
Jeg har ikke rammer men celler på min side, så hvordan får jeg lavet det ??

Jeg gider ikke side rette alle undersider´ne når der rettes lidt i menuen ..

Er der en simpel måde ??

Søren
Sjales.com

Fra : Trine K. Petersen

Dato : 25-04-03 06:19

Lav et htm-dokument der er følgende info i, og gem den som menu.htm:
<ul>
</ul>

Include på site, indsæt nedenstående kode, der hvor menuen som er lavet i
ovenstående fil skal være:
<!-- #include virtual="menu.htm"-->

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-04-03 06:55

"Trine K. Petersen" <misskat@tdcadslFJERN.dk> skrev :

>Lav et htm-dokument der er følgende info i, og gem den som menu.htm:

><!-- #include virtual="menu.htm"-->

Man skal jo altså lige gøre folk opmærksom på at de skal have et
webhotel, der understøtter ssi og ofte skal fil have filtypen
shtml efter hvordan serveren er sat op.

Iøvrigt år du svarer på et indlæg vær rar, at citere efter
netiketten på
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.
Se også min signatur.

Det vil gøre det nemmere og mere behageligt at læse dine svar -
tak.

Fra : Marchwitz

Dato : 25-04-03 23:10

"Knud Gert Ellentoft" skrev d. 25-04-03 06:55 dette indlæg :

> Man skal jo altså lige gøre folk opmærksom på ......>
> Iøvrigt år du svarer på et indlæg vær rar, at .....>

Det er udmærket at du svarer på andres indlæg.
Men behøver du at bruge så meget plads på at skrive om "netikette" ?
Hvis du gerne vil slå på tromme for Usenet.dk bør du nok bruge et link
der virker?
Men gør det kort, alt andet forvirrer.

Med venlig hilsen
Kim Marchwitz

http://www.kandu.dk/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-04-03 00:55

"Marchwitz" <Marchwitz.news@kandu.dk> skrev :

>Men behøver du at bruge så meget plads på at skrive om "netikette" ?

Ja.

>Hvis du gerne vil slå på tromme for Usenet.dk bør du nok bruge et link
>der virker?

Hvilket link virker ikke?

Fra : Nakita

Dato : 25-04-03 16:21

"sjales" skrev d. 25-04-03 01:20 dette indlæg :
> [...]
det ??

> Jeg gider ikke side rette alle undersider´ne når der rettes lidt i

Hej Sjales
Du laver en side, hvor du kun har dine knapper, men selvfølgelig med din
sædvanlige baggrund.
På hver side, hvor du vil have dine knapper på, så gør du det, at du
inkluderer den side med knapperne. Skal du ændre dit knappanel så gør du
det på din knapside og disse rettelser vil så automatisk gå ind på alle
siderne.

For at inkludere siden gør du, hvis du arbejder i FP 2000 Indsæt -
inkluderet side
I FP 2002/XP går du i indsæt - webkomponent - medtaget indhold - side

God fornøjelse

Hilsen Nakita

http://www.kandu.dk/