DVDmax og G550 dual
Fra : BO

Dato : 25-04-03 13:33

jeg har sat et matrox G550 dualhead (1 vga og en dvi) i , og vil nu gerne
bruge DVDmax tingen, over til mit tv. Jeg har lavet en reinstall af winxp
pro for at være sikker på at der ikke er driver/codec problemer. Meeeen nu
virker det så vidt at hvis jeg starter en *.wmv fil (mediaplayer) kommer
billedet op i fullscreen på den sekundæreskærm som det skal, men starter jeg
andet *.avi eller *.mpg filer kommer der intet billede over, det er kun i
mediaplayerne på den primæreskærm, men hvis den kan afspille den ene slags
filer virker kort/kabler jo, hvorfor vil den ikke lige vise de andre filer
ovre på den sekundæreskærm.

har prøvet nyeste og en ældre driver.
køre med mediaplayer 8.
har også prøver med BSplayer men den popper op og siger at overlay failed,
når dvdmax er slået til.

ideer modtages gerne

pft Bo

Fra : Jante

Dato : 25-04-03 13:59

"BO" <bo@sporty.dk> skrev i en news:3ea92ae2$0$10391$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
> [...]
> køre med mediaplayer 8.
> har også prøver med BSplayer men den popper op og siger at overlay failed,

Prøv at installere DivXG400 fra
http://www.tac.ee/~prr/videoutils/divxg400.html
Den kan gennemtvinge brug af overlay.

J.L.